Když si housenka myslí, že je konec - stane se z ní motýl

PŘÁTELSTVÍ MEZI MUŽEM A ŽENOU

18. listopadu 2014 v 10:08 | Kika |  VZTAHY a jiné trable
Už mám dost neustálých sporů o tom jestli přátelství v té nejčistší podobě mezi mužem a ženou může nebo nemůže existovat.. Už mám dost toho, jak je dnešní doba jenom o sexu - zvlášť když je to pravda, chlapi myslí jen na to jedno a ženy naivně doufají, že po tom jednom je muž bude milovat do konce života (a navíc ještě takové jaké jsou...)

------

Dřív jsem věřila na lásku do konce života a na přátelství, které by ani sto párů volů nedokázalo rozbít.. Postupně jsem však přicházela na všechny drsné krásy světa, láska je jen iluze a přátelství dokáže velmi snadno rozbít chtíč toho druhého.


MOJE DOSAVADNÍ ZKUŠENOSTI


"Ale my jsme vážně JEN kamarádi" a už se mi v hlavě rozhouká červená kontrolka a zběsile bliká nápis bullshit! Proč? Protože i když jsem si naivně myslela, že mám opravdu kamaráda, za kterého bych ruku do ohně dala a věřila jsem pomalu v náš bratrský to vztah, tak ani ne měsíc po tom, co se se mnou rozešel přítel, se tento kamarád chopil (poněkud naivně) své velké příležitosti. Upřímně se divím, že se mu těch 5 let chtělo čekat, ale proti gustu... Já bych to asi zkusila dřív (ale já jsem odvážná holka a mám doma i knížku Jak sbalit ženu)
S mým druhým nejlepším kamarádem jsem musela vztah ukončit sama, neb jsem si uvědomila - ještě v dobách partnerského soužití, že svěřovat se, smát se a mít tajnosti, nebo dokonce slavit výročí jak dlouho už to nejsme nejlepší kamarádi (facepalm), bych měla se svým partnerem, nikoli s jinou osobou opačného pohlaví.

PŘITAŽLIVOST NA PRVNÍM MÍSTĚ

Víte, v mém životě už pár osudových mužů bylo. Byli krásní, přitažliví, byli mými kamarády, po chvilce mými partnery nebo idoly, vzorem a tajnou láskou.. Je tu ale dost chlapů, kteří navždy zůstali ukrytí kdesi hluboko ve friend zóně a nikdy jsem na ně ani jen chvilkou jako na muže se vším všudy nepomyslela. Brala jsem je jen jako své kamarádky (říct tohle nějakému chlapovi, asi mě na místě znásilní, aby mě přesvědčil, že mužské pohlaví nemá zapsané jen v občance, nýbrž se jím může pyšnit i v kalhotách...)

Je to jednoduché - abych muže mohla brát jako svou kamarádku, nesmí mě vůbec přitahovat. Jakmile tam ta fyzická přitažlivost je, tak nějak naivně se domnívám, že si na něj vzpomenu v tu nejméně vhodnou chvíli, třeba rovnou ve vaně nebo v posteli... A je tohle pořád čisté kamaradství nebo už není? Tohle je přece zase jen o nějakých námluvách a tak si dovolím nejlepší kamarádku vašich partnerů klidně označit jako takové imaginární milenky do vany (bohužel)

---------
ZBYTEK POUZE PRO HRAVÉ OSOBY!
EXPERIMENT

Myslíte si tedy, že dokáže být přátelství mezi mužem a ženou, ve kterém je alespoň jedna osoba přitažlivá? Jsem dost skepitcká, ALE zrodil se mi v hlavě BÁJEČNÝ nápad! Chtěla bych udělat takový menší experiment (rozumějte klidně i půlroční projekt), najít nějakého pokusného králíka - přitažlivou oběť, a zaznamenávat si průběh tohoto, samozřejmě velmi čistého přátelství... Zatím je to všechno v plenkách a nemůžu se ani rozhodnout, zda by dotyčná osoba o experimentu vědět měla nebo neměla a co přesně všechno zkoumat chci. Ale něco zkoumat budu, protože a to vám můžu odpřísáhnout, já si tak ráda HRAJU, že to až pěkné není :-)
 

4 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 theworldisugly theworldisugly | Web | 18. listopadu 2014 v 11:26 | Reagovat

Přesně ten problém, se kterým se posledních pár měsíců potýkám – pánové si myslí, že když se s nimi bavím, hned z toho bude něco víc a vůbec si neuvědomují, že jediné, po čem fakt prahnu je ono čisté přátelství bez jakýkoliv postranních úmyslů. Když už přeci jen s někým vedu takový ten normální vztah a z mé strany se vše jeví tak nějak v pořádku, kamarád mi po pár letech poví, že mě vlastně miluje. Já nevím, tohle se hodí spíš do těch amerických filmů, co všechny končí úplně stejně stupidně, ne do mého života.

btw. ten experiment vypadá dost zajímavě. Možná bych se do něj taky pustila, jen by to chtělo nějakou tu oběť. Pokud něco najdu, určitě to zkusím také. (muhehehe, občas si ráda hraji s lidskými city)

2 Serena Serena | E-mail | Web | 18. listopadu 2014 v 11:41 | Reagovat

Třeba to jde ale nějaké mega nej kamarádství asi ne podle mně. Přiznejme si že ve většině případech to skončí i v posteli pokud je kamarád přitažlivý,ovládají nás nadržené potřeby a tím se to pokazí. Pak je to kamarádství na š*k :-D  Nebo jak píšeš čekáš něco víc ale jste 'jen kamarádi'. To je pak asi zklamání. Upřednostňuju kamarádky a chlapa jen pro vztah. Ikdyž je pravdou že partner by měl být i náš nejlepší kamarád kterému se svěříme. :-) A experiment 'Králík' zní krutě dobře.
Mimochodem ty obrázky maluješ sama samička? :-D

3 Infinity Infinity | Web | 18. listopadu 2014 v 12:09 | Reagovat

Ale jo, přátelství mezi mužem a ženou být může, já v to věřím, protože mám nejlepšího kamaráda, kterého vážně beru jen jako nejlepšího kamaráda.
Ale také se našla přátelství, ve kterých jsem trpěla a byla zamilovaná, přitom ta druhá strana si myslela, jak ho beru jen jako kamaráda.
Ale já osobně si rozumím nejvíc s klukama, takže mám zejména kamarády kluky, které prostě beru fakt jen jak kámoše.
Protože na tom úplně prvním místě je můj milovaný přítel.

4 Melissa Melissa | Web | 18. listopadu 2014 v 14:19 | Reagovat

Opět další zajímavý článek:)Ten druhý odstaveček o lásce a přátelství mi mluví z duše.Já si ale myslím,že přátelství mezi mužem a ženou může být a nemusí tam jít vůbec o sex,i když budou oba krásní a přitažliví.Pokud se žena chce opravdu jen kamarádit s nějakým mužem,se kterým se jí hezky povídá a je jí s ním dobře,musí tomu dát od začátku jasné hranice a nikdy nesmí dovolit,aby je jeden z nich překročil.Jinak mohu říci,že nejlepší kamarádi jsou muži-gayové.Nikdy tě nezradí,vždycky ti pomůžou,nikdy se to nezvrhne v sex a budeš pro ně ta nejlepší a nejkrásnější kamarádka:) :-P

5 Beautiful sick mind Beautiful sick mind | Web | 18. listopadu 2014 v 14:42 | Reagovat

Ta myšlenka s experimentem se mi moc líbí. A přikláním se k variantě, aby pokusný králík pokud možno nevěděl, že je králíkem. To je potom mnohem objektivnější, ale zase je to o dost těžší práce pro pozorovatele/výzkumníka. Ach jo, asi jsem tou bakalářkou trochu zmagořená, tak mi to prosím odpusť =D.
Jinak opět skvělý článek, který má nápad a super drive! Tohle mě nikdy nepřestane bavit =)

6 Holoubek Holoubek | E-mail | Web | 18. listopadu 2014 v 15:33 | Reagovat

Tyhle věci mne vždycky zajímaly. :-D
Znám pár chlapců, u kterých bych si troufl tvrdit, že se navzájem nepřitahujeme. Ale tam zas nejde o takové to BFF přátelství, spíš jen kamarádství.

Nu, jsem na tebe zvědav. :)

7 Marillee Marillee | E-mail | Web | 18. listopadu 2014 v 16:34 | Reagovat

Ah! Tak to zkouším potřetí! (Minulé dva pokusy o komentář mi nevyšly.) Mám dva dobré kamarády, se kterými jsem trávila skoro každé odpoledne v 9. třídě. Jo, v minulosti tam nějaký to "víc" bylo, ale jakmile jsme byli v partě tři, vymyzelo to. Navíc jsme si mezitím našli každý partnera a ani se už tolik nestýkáme. Jinak nevím, jestli by šlo přátelství holka s klukem, aniž by jeden něco cítil...

8 Sugr Sugr | E-mail | Web | 18. listopadu 2014 v 17:17 | Reagovat

Jestli existuje přátelství mezi mužem a ženou? Nevím, protože jsem se s "jen" přátelstvím mezi opačným pohlavím nikdy ve svém životě nesetkala! :-D  O_O

9 Orida Orida | Web | 18. listopadu 2014 v 17:39 | Reagovat

Ja ti neviem, osobne sa mi to stalo niekoľkokrát, že som mala skvelého kamaráta,  ktorý sa zrazu rozhodol mi vyznať lásku.... Ale ešte stále mám jedného, ktorého beztak považujem za brata. Bola to moja láska v prvej triede a po rokoch sme sa znovu našli a sme si akosi dosť blízko. Ale nie partnersky blízko, to by bolo asi divné nám obom....

Každopádne už aspoň viem, že rozhodnúť sa "skúsiť to" s takýmto kamarátom je hlúposť, lebo keď jedna strana ľubi a druhá nie.... ajájááááááj

A čo sa toho priateľstva len s nepríťažlivými týka... to zas mne až tak nevadí. Mám rada okolo seba pekných chlapov. Nedokážem si predstaviť vzťah s niekým, koho nemilujem, preto mi nevadí blízke kamarátstvo. A keď to nevadí ani im a berú to len ako srandu..... jéééé baba! tak je to o to lepšie.

Skúmaj! Skúmaj a potom sa o to podeľ!

10 stuprum stuprum | Web | 18. listopadu 2014 v 17:42 | Reagovat

To je tak těžké odolat opačnému pohlaví? :D Neměl by být problém kamarádit se s přitažlivými. :-P

11 Elwin Elwin | E-mail | Web | 18. listopadu 2014 v 17:49 | Reagovat

Bylo nebylo. Potkávala jsem na gymplu kluka s dlouhejma vlnitejma vlasama, občas jsme se na sebe podívali, ale spíš jsme o sobě jen věděli, že existujeme, než abychom se opravdu znali. Pak jsem ho jednou potkala na nádraží při čekání na superdochvilný vlak ČD. A protože jsme ani jeden neměli kam utéct, začali jsme se bavit. Já byla v tý době děsně pubertální a dodnes se divím tomu, že mě nevyhodil za jízdy z vlakovýho okýnka. Bylo vidět, jak děsně mu lezu na nervy, ale nějak sem si ho získala, asi tou praštěností. Postupem semestru se z nás stali kamarádi a postupem léta nejlepší kamarádi. Dobře, já byla zadaná, ale on byl ten kluk, na kterýho bych se nejraději vrhla, chytrej, v mých očích krásnej a ty vlasy... pak přišel rozchod a já byla na odpis, uzavřela jsem se před celý světem a můj nejlepší kamarád mě držel nad tou pomyslnou hladinou, až mě najednou držel v náručí a lechtal.. až... až mu dneska říkám Milovaný :) ehm... toliko k přátelství mezi mužem a ženou :D

a na ten experiment jsem nechutně zvědavá *dělá si kafe a vytahuje blok a tužku* kdy to vypukne??? Honem honem honem :D

12 Miss Psycho Miss Psycho | Web | 18. listopadu 2014 v 18:36 | Reagovat

Tak to ja mám taký problém :D mám kamaráta, zrazu je to už veľmi dobrý kamaráta, zrazu sa začneme baviť o vzťahoch. Povie mi niečo o tom ako je zamilovaný do tej a tej baby ako nevie čo jej povedať....... A čo sa nestane? Slečinka Psycho sa do neho zamiluje. Fakt neviem čím to je že mám proste slabosť na chalanov čo sú nešťastne zamilovaný :D či je to nejaká diagnóza alebo čo.
Ale kamarátstvo môže existovať, len by som povedala že také nejaké t.j. žiadne zverovanie tajomstiev ale že poznáme sa raz za čas hovoríme o blbostiach a ideme ďalej :D
Tak s tým experimentom začni! :D Brutálne som zvedavá :D

13 Bocian Bocian | E-mail | Web | 18. listopadu 2014 v 19:02 | Reagovat

Z pohľadu opačného pohlavia môžem tvoje slová potvrdiť. Akonáhle je akási príťažlivosť hoc i z jednej strany (žiaľ) prítomná, celé krásne veľké priateľstvo troskotá.

Pozor, pozor, posolstvo brakových amerických komédií o nehynúcej láske zo strany úbožiaka k jeho krásnej kamarátke je pravdivé! Akurát v reálnom svete sa to nie vždy končí kultovým happy endom :-(.

14 Lukas Lukas | Web | 18. listopadu 2014 v 19:04 | Reagovat

[10]: no ono zalezi JAK - mne treba zalezi jen na tom jestli mame vyznamna spolecna temata

15 hogreta hogreta | E-mail | Web | 18. listopadu 2014 v 19:06 | Reagovat

Já jsem k přátelství mezi mužem a ženou taky docela skeptická. Tedy - přátelé být můžou, ale asi jen do určité míry. Ve chvili, kdy alespoň jeden z nich je alespoň trošku atraktivní a tráví spolu dost času, tak to podle mě vždycky nakonec přeroste alespoň z jedné strany v něco víc - i kdyby to ten člověk nikdy nepřiznal.

Podle mě "čisté" nejlepší přátelství by mělo být takové, aby si jeden druhého v té vaně nebo posteli fakt nikdy nepředstavoval. Nejsem si dost jistá, zda je tohle - zvláště ze strany mužů - vůbec možné. Holt příroda:-D.

To mi připomíná:
http://youtu.be/7MAmMn_GilY
A tak nějak to vnímám i já:).

16 Elenya Elenya | Web | 18. listopadu 2014 v 20:10 | Reagovat

Můj nejlepší přítel opačného pohlaví je můj přítel, ale mimo něj žádné mužské přátele nemám. (Když nepočítám bratra. :-) ) Je to asi tím, že jsem takový ten uzavřený, nesmělý typ, navíc spíše z mužské strany slyším posměšky.

Ale jinak si myslím, že takové přátelství možné je. :-)

17 Miloš Miloš | Web | 18. listopadu 2014 v 20:21 | Reagovat

Nemusí být špatné být tím pokusným králíkem. Já být jím, klidně se nechám znásilnit :)

18 Marillee Marillee | E-mail | Web | 18. listopadu 2014 v 20:42 | Reagovat

[7]: Ale fůj! Vymizelo*
Soráč, psala jsem na tabletu... :-D

19 Kika Kika | E-mail | Web | 18. listopadu 2014 v 20:53 | Reagovat

[1]: A já myslela, že mě tady za to lidi budou pranýřovat, že si chci s někým hrát :-O A jinak vzhledem k tomu, co jsem napsala v článku tak mi nezbývá než souhlasit :-)

[2]: obrázky jsou má vlastní tvorba :) No a souhlas, kamarády člověk mít může, ale když je to už takovéto nejlepší kamarádství, z toho už je průšvih. Jinak abych se teda přiznala, kamaráda s těma výhodama jsem nikdy nestihla mít :-)

[3]: Jen aby Tě ten tvůj nejlepší kamarád taky bral jen jako kamarádku, protože já si taky  5 let myslela, že mám kamaráda ;) Jinak mě vždycky zajímalo, proč si některé (a poslední dobou čím dál víc) holky rozumí víc s klukama než holkama... :-) ehm ehm - možná by stálo za to o tom napsat článek, bych si velmi ráda početla? o.O.

[4]: Já jsem nikdy na kamaráda gaye nenarazila, ale vím, že se povídá, že si s nima holky dokáží tolik rozumět (možná i protože ví, že oni od nich sex neočekávají :-) ) a děkuju!

[5]: Nic se neděje, mě to beztak napadlo, protože jsem nedávno odevzdávala diplomku... Uvidíme uvidíme, co si na oběť vymyslíme, ale už se na to těším i já ;)

[6]: Děkuju, já jsem taky zvědavá ;) A určitě nějaké kamarády, o kterých vím, že jsme oba ve friend zóně mám, akorát zajímavé, že se tak často nevyhledáváme... Protože prostě netoužíme (po sobě ehm.. teda po tom trávit spolu čas :-D)

20 Lenin Lenin | Web | 18. listopadu 2014 v 21:40 | Reagovat

Řekla bych, že přátelství mezi mužem a ženou existovat může, ale pouze v určitých ne až tak standardních případech, kupříkladu vyskytuje se alespň u jednoho z nich pozměněná sexuální  orientace (nejlépe však u obou, v přátelském vztahu lesby s gayem prakticky nehrozí ani to, že by se zakoukala třeba jen jedna strana). Dále bych asi zmínila absolutní párovou nepřitažlivost, avšak co si budeme povídat, je-li nám s druhým fajn a rozumíme-li si s ním, hlava si pár nedostatků umí po čase odignorovat a bude problém. Taky bych řekla, že jednou z důležitých podmínek je omezený styk, čili absolutně nevěřím, že bych mohla mít muže jako nejlepšího nebo velmi dobrého kamaráda. Bude-li jeden z mnoha a budu-li ho vídat nebo s ním komunikovat občas, tak to asi fungovat může, ale má to hodně ALE.

Já se k tomu stavím zkrátka spíš skepticky, po určitých zkušenostech. Žádný kámošce mýho chlapa nevěřím ani frňák mezi očima a jsem kdykoli nastartovaná vyškrábat jí oči. :-D

21 Kika Kika | E-mail | Web | 18. listopadu 2014 v 21:59 | Reagovat

[7]:Ty se nezdáš, trojka jako vyšitá a už v 9. třídě! To ani nechci vědět co je teď v oktávě (jestli si pamatuju dobře, že jsi na osmiletým...?) :D

[8]: Myslím, že tohle je už dostatečná odpověď.... ;)

[9]: Jo, tak to ani mě nevadí kamarádství s nějakým "obyčejnějším" klukem.. Když se oba nepřitahují, tak to je krásné čisté a úžasné kamarádství.. Ale bojím se, že vždycky je tam z jedné strany něco víc.. Ale nechám se moc ráda překvapit :)

[10]: A kdo řekl, že odolat nedokážu? Myslím, že člověk se obecně stýká s lidmi, kteří jsou mu sympatičtí - třeba protože se má hezký úsměv. A když je někdo sympaťák, tak už je jen krůček k tomu aby byl přitažlivý ;)

[11]: Teď jsem teda na sebe ušila parádní bič a už se z toho jenom tak nevyvlíknu :D :D A krásná ukázka dokonalého přátelství mezi mužem a ženou ;) (p.s.: hrozně se mi líbí Tvůj článek: víš Milovaný.. mám ho vrytý do paměti o.O.)

[13]: :) happy end je od toho, abychom věděli, že nakonec se brečí. Akorát my hlupáci si zapamatujeme, že to bylo štěstím a naivně si myslíme, že to je i ve skutečnosti :D

22 Marillee Marillee | E-mail | Web | 18. listopadu 2014 v 22:03 | Reagovat

[21]: Ha, ha.......... :D Byla jsem na osmiletým, přestoupila jsem. :-P

23 Kika Kika | E-mail | Web | 18. listopadu 2014 v 22:09 | Reagovat

[12]: Myslím, že s Tebou souhlasím, jak je to moc důvěrné, už to dobrotu nedělá :-)

[15]: To video je úžasné! Musela jsem si k tomu taky dojít, ale přesně takto to vnímám i já ;) Děkuju za rozšíření obzorů!

[16]: no uvidíme, jestli je možné nebo ne.. Možná je to stejně absurdní jako rozlousknout odpověď na to jestli lidé dokáží být věrní :D

[17]: Jsem šťastná! (akorát... no, já ho nehodlám znásilňovat - doufám :D)

[20]: ten závěr, to je přesně důvod proč to píšu! Aby můj přítel pochopil, že se mi to nelíbí a teď mu to parádně natřu až si najdu svého nejlepšího kamaráda a budu fakt drsná holka!

24 Atze Atze | Web | 18. listopadu 2014 v 22:59 | Reagovat

Tak tohle je pro dnešek skvělé téma k zamyšlení.
Osobně si nemyslím, že tohle existuje možná ve školce, ve škole. Ale ne v praktickém a dospěláckém životě. Když se podívám na svoje spolužáky, není tam ani jeden, se kterým bych si dokázala představit něco víc. Pravda, netrávíme spolu tolik času, ale o pár jedincích toho vím až moc na to, abych s nimi něco vůbec mít chtěla.
Na druhou stranu je tu jeden kluk, do kterého jsem byla zamilovaná v době, kdy to pro mě bylo nejvíce bolestivé. Byla jsem pro něj jen malá holka, takže jsme se rozešli. Jenže osud nás pak svedl zase k sobě zpátky, zase to nedopadlo, teď už kvůli mě. A jak to dopadlo? Jsme v kontaktu, napsal mi věc, která mi vyrazila dech a já můžu s klidem říct, že na přátelství mezi holkou a klukem mimo školu nevěřím. S ní nemůžu sednout do auta a jít na pizzu aniž by se o něco nepokusil.

25 Kika Kika | E-mail | Web | 19. listopadu 2014 v 6:21 | Reagovat

[24]: podle těch komentářů už ani žádný experiment provádět nemusím... tohle je prostě dospělém život, achjo :(

[22]: aha, tak to si hned zapisuju :)

26 Elis Elis | Web | 19. listopadu 2014 v 6:23 | Reagovat

Článek jsem si přečetla několikrát a souhlasím, muži mají v hlavě jen sex, ale nemohou za to, je jím to dané od přírody, je to jejich úkol, nejsou stvořeni žít celý život jen s jednou ženou, jak to po nich vyžaduje společnost, ale milovat dovedou a svým způsobem dovedou být věrní, i když dostanou slepičí nemoc, tak se po vyléčení vracejí... kamarádství je velmi zranitelné, dva lidi spojuje iluze, že si rozumějí, mají se komu svěřit a od koho očekávat podporu a pomoc, potom stačí maličkost a přátelství se zhroutí jako domeček z karet... přátelství mezi mužem a ženou může existovat v případě, že se navzájem nepřitahují, pokud ano, záleží jen na ženě, jestli z toho bude něco víc ...

27 MaddyHarry MaddyHarry | Web | 19. listopadu 2014 v 11:01 | Reagovat

Jdi do toho experimentu. ;-) A ta druhá osoba by o tom samozřejmě vědět neměla - jakmile o tom on bude vědět bude se chovat jako na vodítku a nedá tomu ten volný proces, který tomu už tak jako tak nedáš ty, protože podvědomě budeš vědět, že on je jen "pokusný králík".
Jinak k tématu. Naše učitelka na historii - byla úžasná (na pohled strašně přísná, ale jinak fajn), nám jednou řekla, že chce-li dívka nejlepšího kamaráda je to gay. Myslím si tedy, že existuje pevné a silné přátelství mezi mužem a ženou (oba hetero)... asi ano, ale bude to vzácné protože dřív nebo později jeden něco pocítí a bude to. To by museli být oba šťastně zadaní a nemít žárlivé partnery.

28 bludickka bludickka | E-mail | Web | 19. listopadu 2014 v 14:10 | Reagovat

Nemyslím si, že ten experiment je dobrý nápad.... Tohle téma mi bylo celkem volné dlouhou dobu a neměla jsem potřebu si na něj vytvářet nějaký názor... Až do doby, co jsem potkala svého současného přítele. Který nechtěl, abych si po přestěhování do Prahy hledala nové kamarády mužského pohlaví. Protože prý každý kluk, který se se mnou bude kamarádit (seznamovat) - stejně netouží po ničem jiném než po tom, aby se mnou spal (přinejlepším ještě i chodil). Jak jsem tak zapátrala ve svých minulých zkušenostech, tak jsem tomu chtě nechtě musela dát za pravdu. Skoro každý kamarád to na mě zkusil (byť jen jednou, ale zkusil). Když máš kamaráda a vídáš se s ním občas, tak v tom nic špatného nevidím,... ale v intenzivnějším vztahu je to často komplikovanější. Když tam nejsou city, tak chtíč je tam vždycky (ze strany chlapa). Řekla bych, že opravdovej kamarád mužského pohlaví by byl ten, který by odmítl tebou nabízený sex! :D :D Tohle by stálo za experiment :D :D Co říkáš :D

29 Lóra Lóra | Web | 19. listopadu 2014 v 15:24 | Reagovat

Moc hezky psané. Vždy jsem měla právě ty nejlepší přátelství s muži :-) než z ženskýma. My holky se po čase začnem drbat, pomlouvat

30 un. un. | Web | 19. listopadu 2014 v 16:52 | Reagovat

Pratelstvi s klukama je někdy nejlepší :)

31 Van Vendy Van Vendy | Web | 19. listopadu 2014 v 17:42 | Reagovat

K tomuhle se stavím skepticky, nebo spíš, nevěřím na ryzí kamarádství mezi mužem a ženou. Na nějakou dobu ano, na pár měsíců (nebo nějaký ten rok), ale většinou vyústí v něco víc, aspoň z jedné strany. Leda by jeden z těch dvou byl gay nebo lesbického zaměření... ale to už je zas něco jiného.
Tvůj pokus zní zajímavě, ale pozor, aby ti to nepřerostlo přes hlavu! ;-)  :-)

32 Libor Libor | Web | 19. listopadu 2014 v 19:11 | Reagovat

Budiž, přátelství být podle mě může, ale je to hodně vzácný jev.

33 Niké Storch Niké Storch | E-mail | Web | 19. listopadu 2014 v 19:30 | Reagovat

Já si myslím, že čisté přátelství mezi mužem a ženou není nikdy (pokud jeden z nich není homosexuál), byť by to mělo čistě a jen sexuální podtext s mizivou vidinou do budoucna. Sama jsem se o tom již několikrát přesvědčila, naposledy ani ne před týdnem, kdy jsem byla na kafi s mým kamarádem, se kterým jsem toho zažila už hodně a beru ho jako svého bráchu...znjičeho nic na mě vybafl "Jak dlouho ještě budu čekat?!" s následnou narážkou na to, jestli jsem ve svém nynějším vztahu spokojená....samozřejmě že jsem a načekal by se asi ještě hodně dlouho...

s tvým experimentem si nejsem zase až tak úplně jistá...když to vezmu z etického hlediska, aby mu to chudáčkovi neublížilo, ale jinak by mě to taky celkem zajímalo...:D

34 P.S. P.S. | Web | 19. listopadu 2014 v 19:54 | Reagovat

Tak jo...začala jsem tu psát dlouhej komentář, ale natolik jsem si v něm protiřečila, že i když jsem chtěla napsat, že takové přátelství (a pouze to) mezi mužem a ženou (a alespoň jeden je přitažlivý pro toho druhého) být může..napsat to nemůžu....myslím si, že přátelství mezi ženou a mužem nemůže být vždy 100% přátelství, i když bych v to ráda věřila.

A pokud má člověk přítele/přítelkyni, nemyslím si, že ten/ta přítel/kyně může tvrdit, že jeho bývalý/bývalá je jen a pouze kamarádka... :-? ...takže takové přátelství už asi vůbec být nemůže...jasně, že se můžeme kamarádit se svými bývalými a můžeme s nimi mít dobrý vztah, ale myslím, že pokud jsme se rozešli v dobrém, pořád pro nás něco málo znamenají...(občas i po špatném rozchodu)

a moc jsem nepochopila, jak bys chtěla experiment praktikovat :D

35 Akim Akim | E-mail | Web | 19. listopadu 2014 v 20:43 | Reagovat

Kamarádit s holkou? No Kiko ty ses asi zbláznila, ne, proč bych to asi tak dělal? :-D  :-D  :-D  :-D
Ba ne, teďka vážně. Když já mám problém v tom, že když se seznámím s dívkou a začnu se s ní bavit, tak ať se začnu bavit o čemkoliv tak stejně končíme u intimit a u sexu. Dám příklad, měl jsem v práci novou kolegyni, začali jsme se bavit a já jsem za pár minut věděl, co má v postýlce ráda a jakým způsobem onanuje. Uběhlo pár dní a už
jsme spolu na netu vybírali jejího nového, umělého kamaráda. A takhle to mám furt. To se to potom těžko kamarádí. :-P  :-P
Na druhou stranu mi nečiní problém se kamarádit s partnerkami svých kámošů a musím říct, že většinu z nich znám minimálně 10 let a bavím se s nimi také bez předsudků a jejich přátelství vnímám na stejný úrovni, jako s klukama. Jedna z nich byla u mě dneska na kafi, probrali jsme to a ona se mnou souhlasí. Takže to jde, ale musí tam být tenhle blok. Průser je, když se ten kamarád rozejde a ta kámoška se rázem stává lákavým terčem zájmů. To se mi taky stalo a nedopadlo to dobře.
Já myslím, že určité jiskření tam bude vždy a podle mě je to i dobře. :-P
Proto se taky bávím s vámi tady na blogu, tady se můžu bavit s děvčaty o čemkoliv a zamilovanost snad nehrozí, nebo, jo? :-D  :-D

36 Kika Kika | E-mail | Web | 19. listopadu 2014 v 22:37 | Reagovat

[26]: trochu mi zavání ta první část jakousi výmluvou (já nic, já muzikant, to mám takhle od přírody :) ) ale jinak souhlasím :)

[27]:  :) taky si myslím, že by to vědět neměl, neb pak mám mnohem větší prostor pro fantazii :D ale bojuji trochu se svědomím... No a uvidíme jestli existuje ale podle komentářů spíše ne...

[28]:  :D že to budu muset promyslet, ale ne, tohle už je asi za hranicí a myslím že to zkoumat asi nemusím. Ne že bych si fandili, ale podle mě chlap neodmítne sex nikdy, pokud to, co se ho ptá, má pořád náznaky ženy :D

[29]:  no, abych řekla pravdu, tak poslední dobou mám pocit, že mnohem falešnější a mnohem větší drbny jsou chlapi...

[30]:  a někdy už to ani není přátelství :D

37 D@ve D@ve | E-mail | Web | 19. listopadu 2014 v 22:56 | Reagovat

Při čtení článku jsem si vzpomněl na výrok C. S. Lewise o tom, jak muž a žena poznají, zda jsou přátelé, nebo milenci: "Přátelé jdou bok po boku za stejným cílem, dívají se společným směrem. Milenci se zabývají sami sebou, dívají se na sebe." Mně tohle pomáhá udržovat svoje vztahy v patřičných mezích :)

38 Víla Víla | Web | 20. listopadu 2014 v 11:28 | Reagovat

Jako studentka psychologie s tebou chci ten experiment dělat :-D Akorát nevím, jak moc by to bylo etické :D
Ale teda já nejlepšího kámoše měla dost dlouho a nic jsme spolu i přesto, že jsme spolu třeba tančili i v tanečních. Ale my budeme příklad té přitažlivosti, protože já nejsem jeho typ a on momentálně váží pomalu jak medvěd. :D

39 David David | E-mail | Web | 20. listopadu 2014 v 14:48 | Reagovat

Myslím si, že přátelství může být i mezi přitažlivými jedinci, ale je tam velké riziko, že se to zvrhne v něco většího (neříkám však, že to tak musí být vždy). :D

40 Steeve X Steeve X | E-mail | Web | 20. listopadu 2014 v 15:15 | Reagovat

Teď mi bliká kontrolka "úchyl" :D

Já nevím, můj nejlepší přítel je holka a taky už pozoruju, jak to prostě nejde k sobě. Svůj k svému prostě vždycky půjde líp a nic s tím nikdo nenadělá. Některý věci jsou opravdu... divný. Ale nevylučoval bych to úplně. V přátelství - tedy tom skoro ideálním - nezáleží na pohlaví.

41 karlaprazakova karlaprazakova | Web | 20. listopadu 2014 v 17:12 | Reagovat

Zajímavý experiment, těším se na výsledek :-)
Myslím si, že přátelství mezi mužem a ženou existuje a když ustojí to sexuální napětí, tak je to přátelství jedno z nejlepších.

42 Janča Janča | E-mail | Web | 20. listopadu 2014 v 21:24 | Reagovat

Já už jsem taky zjistila, že tohle není možný. První nejlepší kamarád se stal mým přítelem (na chození :D) a druhý nejlepší kamarád by mě pořád strašně chtěl, ale naštěstí bydlíme tak daleko od sebe, že spolu nic nemůžeme mít, ani kdybychom oba chtěli (ale já nechci). A myslím, že v tom kamarádství by museli být oba nepřitažliví, protože jinak se jeden může zamilovat a je to v háji.
Experiment určitě zkus a piš nám o tom! :D Já bych mu ale neříkala, že ho zkoumáš, aby ho to nějak neovlivnilo.

43 Tea Tea | Web | 21. listopadu 2014 v 0:57 | Reagovat

To je další geniální článek prostě! :D Miluju tvůj blog sakra :D táákže :D Ano jeden můj nejlepší kamarád byl taky mou tajnou láskou celých devět měsíců, kdy jsem to tajila, protože já u něj byla jen ta nejlepší kamarádka, jako jsem asi u každého kluka, to je taková má životní smůla :( Ale pak byl druhý nejlepší kamarád, který mě nepřitahoval a byl to fakt jako brácha dokud mě kvůli jednomu nevysvětlenému incidentu začal ignorovat a nejlepší přátelství jsem ztratila před rokem, ale teď mám znovu to štěstí mít hodně dobrého kamaráda, který přiznávám je pěkný a není asi holka, co by po něm nejela :D ale já ho znám takový jaký je a mám ho ráda opravdu jen jako nejlepšího kámoše a opět bráchu, kterýho bohužel nemám :) Ale je tu i hodně špatná zkušenost, kdy nejlepší kámoš na půl gay byl po jedný alkoholový noci nejlepší kamarád s výhodami O_O Takže tam sex byl problémem, ale to už je za námi tohle špatné období :) Já prostě mám kluky, kteří jsou jen skvělí kámoši pro mě momentálně teda se jedná o kluky z kapel, to bude tím, jak jsem už psala, já jsem pro každého ta hodná, roztomilá, nejlepší, ale jen kamarádka a já si na to něják už zvykla :D :) Ten experiment bude boží! :)) Ale on by to neměl vědět, ať je to opravdu neplánovaný, ale spontánní všechno :)

44 womm womm | E-mail | Web | 21. listopadu 2014 v 22:10 | Reagovat

Akokoľvek dobre spísané to je a akokoľvek uveriteľne to znie nesúhlasím. Sám mám veľa priateľstiev so ženami, ktoré sa nikdy nikam nevyvinú a obaja to vidíme rovnako. Čiže ja myslím, že také priateľstvá jednoznačne existujú. Samozrejme by som bol hlúpy, keby som poprel, že veci, ktoré si spomínala sa stávajú často. Len hovorím, že to tak nie je vždy. Ak sa naskytne príťažlivosť aspoň z jednej strany, tak máš pravdu. Priateľstvo často skončí.
Čo sa týka toho experimentu, tak by si tomu králikovi mala určite dať vedieť, leob bez toho to znie dosť nehumánne.
Článku nemám čo vytknúť lebo bol napísaný fakt dobre :-)

45 M M | Web | 22. listopadu 2014 v 1:45 | Reagovat

Veľmi často sa stretávam s tým, že keď sa s nejakým chlapom bavím, tak o toho nejak automaticky čaká viac. Why? 8-O
Možno preto je väčšina mojich kamarátov ženatých a je to kamarátstvo, ktoré by som nevymenila.
Samozrejme je aj pár (konkrétne jeden) slobodný, ktorý by stál za jeden veľmi veľký hriech. :-D

46 Jay Jay | Web | 22. listopadu 2014 v 14:41 | Reagovat

Proč by ses někdy nemohla v představách vyspat se svým nejlepším kamarádem? Taky ho jednou v představách můžeš třeba zabít, a přesto to na vašem přátelství nic nezmění ;-) (pokud jste jinak oba duševně v pořádku). Tady jde přece o jinou věc - může tě přitahovat sto chlapů, ale miluješ jen jednoho, ne? A dokud ho milovat budeš, je to pojistka, abys ty další do postele ve skutečnosti nechtěla (trojka a podobné praktiky se souhlasem partnera jsou povoleny vždy, ale chce to taky pevnou vůli a zdravý partnerský vztah :-D ). Ovšem jakmile se něco změní a oba, ač kamarádi, budete volní, vznikne prostor pro "něco víc" a je jen logické, že toho v některých případech jedna strana využije. Ale zase, pokud to nebude oboustranné a nabídka nebude akceptována, pokračuje se v přátelství. Nevidím v tom problém.
Nesmí jít o lásku, to je jiný případ.

Z vlastní zkušenosti říkám, že mám několik velmi atraktivních kamarádek, se kterými bych se ale nikdy nevyspal, protože bych ublížil nejen sobě, ale nejspíš i jim. To neznamená, že si je jednou za čas nepředstavím v nedbalkách ;-)

Tvůj experiment se IMHO zdařit nemůže, protože výchozí (a tobě známé) podmínky tomu nepřejí. Jedině, že bys o něm nevěděla ani ty ;-)
...kdo ví, zda již pokusným králíkem někomu nejsi :-D

47 Kika Kika | E-mail | Web | 22. listopadu 2014 v 18:05 | Reagovat

[37]: to je krásný citát, díky Ti za něj ;)

[38]: já si myslím, že s ohledem na to co nám ženám někteří chlapi vyvádějí je tohle ještě etické až moc ;) Jinak ten Tvůj medvěd by ještě měl být rád, že se s ním taková pěkná holka kamarádí (prý nejsi jeho typ - to určitě!)

[39]: možná být může, ale ještě jsem ho nezažila (možná se nekamarádím s lidma, kteří by byli výrazně hezčí)

[40]: mně bliká kontrolka, že tohle je stejná utopie jako láska až do smrti..

[41]: uvidíme ;)

48 Kika Kika | E-mail | Web | 22. listopadu 2014 v 18:32 | Reagovat

[42]: Já bych mu o tom asi taky neříkala, akorát musím najít vhodnou oběť (*zlověstný smích* :D) Jinak souhlasím s Tebou, podle mě je tam vždycky to riziko a dokonce si myslím, že dřív nebo později se to i stane!

[43]: děkuju *červenám se* :D A teda Ty se nezdáš - úplně koukám s otevřenou pusou! Hlavně na tu příhodu s napůl gayem :-O Já bych asi na žádné FwB neměla žaludek..

[44]: Asi je to nehumánní ale já už nechci brát na nikoho ohledy, chci být taky ta svině. Možná budu jednou litovat - ale upřímně - nejhorší co se mi může stát je, že místo jedné neopětované lásky bude jiná neopětovaná láska. Asi tak nějak nemám co ztratit...

[45]: protože kluci vždycky čekají sex, proto. :D (pokud nejsou gayové)

[46]: Mám úplně jiné zkušenosti, všechna moje kamarádství, která nezůstala jen v "partě" ale přesunula se i na psaní si na FB, na skypu, smsky, skončila právě kvůli mužské nadrženosti :P Já myslím, že je všem úplně jasné, že z jednoho vzorku nebude žádný výzkum a že je to všechno jenom hra a ne snaha a dokázání a objevení něčeho světaborného ;)

49 Jay Jay | Web | 22. listopadu 2014 v 19:37 | Reagovat

[48]: Evidentně si nepíšeš se mnou :-D Gay nejsem, přesto od ženské sex v naprosté většině případů nečekám. A to mám prosím za přátele téměř výhradně dívky :-) Býval bych byl ideální oběť pro experiment, mít onu požadovanou přitažlivost :-x :-P Takhle se holt přihlásit nemůžu :-D

50 (Dája) Lóra (Dája) Lóra | Web | 23. listopadu 2014 v 0:27 | Reagovat

Ahoj, hrozně moc děkuju za návštěvu a komentář u povídky. Mám první kapitolu, tak kdybys chtěla najdeš jí u mně na blogu.

51 Kika Kika | E-mail | Web | 23. listopadu 2014 v 10:47 | Reagovat

[49]: ooo... škoda, kdybys o experimentu nevěděl, už jsem mohla mít oběť :-) Takhle abych ji pomalu na erotických seznamkách hledala :D (i když tam prý hledat nemám, neb tam se to tím sexem jenom hemží o.O a já přece hledám KAMARÁDA)

[50]: utíkám si to přečíst a jsem zvědavá jak se ta Tvoje mafiánská povídka vyvine a jestli už budou první mrtvolky ;)

52 Akim Akim | E-mail | Web | 23. listopadu 2014 v 11:57 | Reagovat

Kiko, ty jsi asi zapomněla reagovat na komentáře 31 až 35. :-P  :-P  :-P
Píši ti to především proto, že komentář 35 je můj a ty víš, jak rád s tebou debatuji a na tvoje reakce se moc a moc těším. :-(  :-)  :-) Ani na vteřinku mě nenapadlo, brát si to osobně, takže tě pouze prosím o nápravu, díky. :-D  :-D  :-D

53 Kika Kika | E-mail | Web | 23. listopadu 2014 v 12:21 | Reagovat

[31]: já doufám, že nepřeroste. Už jsem tu někde napsala, že nejhorší co se mi může stát je, že z jedné neopětované lásky a z jednoho zlomeného srdíčka bude jiná neopětovaná láska. Klín klínem :-)

[32]: uvidíme jak moc zvláštní :)

[33]: Cože? :-O Tak to je teda jiný pán! Z Tvého komentáře to vyznělo super vtipně, akorát prožívat to taková sranda asi nebyla :-)

[34]: :-) zvláštní, já jsem ten článek psala asi taky 3x než jsem dospěla, že přátelství mezi mužem a ženou s přitažlivostí ne-e.. Btw ten experiment nemám ještě propracovaný - spíš by to měl být dlouhodobý projekt a popisovat nějakou vtipnou formou ten náš super přátelský vztah :-) ale zatím je to jen náčrt :-)

54 Kika Kika | E-mail | Web | 23. listopadu 2014 v 12:28 | Reagovat

[52]: Jak jsem mohla? Každopádně tohle je nejkrásnější komentář za celou dobu blogování ♥ Děkuju!!!

[35]: Trochu jsem si myslela, že takhle "otevřený" jsi jen na blogu... :D Myslím, že pokud s přítelkyněma kamarádů, nevybíráš toho robertka, tak je to ještě o.k. Ale jako holka vůbec nevím co si mám právě myslet o tom, když jsem najednou svobodná (rozuměj "na trhu") a všichni tito pánové blok z ničehonic nemají a já jsem bez kamarádů? Jak je pak silný ten blok? Jen do té míry jak je namakaný její přítel nebo do té míry jak moc s jejím přítelem kamarádíme?

btw já jsem se ještě do nikoho jen přes písmenka nezamilovala. Ale myslím, že to klidně jde - problém je, že se člověk zamiluje do písmenek a ona komunikace přes text a komunikace naživo je úplně o něčem jiném, stejně jako jedne člověk na internetu a naživo není ten samý.. Chápeš co tím chci říct, že jo? :-)

55 Akim Akim | E-mail | Web | 23. listopadu 2014 v 13:44 | Reagovat

Já miluji otevřenost a mí přátele to o mě vědí. Když třeba holky například na oslavu přivedou někoho, kdo mě nezná a jedná se o zdrženlivější ženu, tak mě předem varují a já přizpůsobím své chování a mluvu. Celkem okřídlenou a vtipnou hláškou se stala věta, "Akime, hlavně se ji prosím neptej, kdy naposled masturbovala, ona je taková citlivější". Já se pak chovám, jako beránek. Mí přátele jsou veskrze také otevření lidé, takže se mým chováním spíše baví. Ono jde taky o to, jakým způsobem a kdy se otevřenost projevuje. Snažím se, aby to nikdy nevyznělo trapně a urážlivě, ale aby to pobavilo a prolomilo to ledy.
Pokud se rozejdeš a s kámoše se stává potencionální lovec, který tě zná a jsi pro něj rázem možná kořist, tak je podle mě lepší si promluvit a určit si hranice. Důležité je podle mě netrávit s tím mužem příliš dlouho času. Moje kamarádka udělala chybu v tom, že poté, co se rozešla s kámošem, tak ve mě hledala kamarádskou útěchu a byla u mě téměř každý den, no a netrvalo dlouho a já v tom lítal. Tady by podle mě mělo na chvíli platit pravidlo - kluci s klukama a holky s holkama. Bylo to smutný, já přišel jak o lásku, tak i o kamarádku, protože jsem se potřeboval odmilovat, což znamenalo zastavit veškerou komunikaci.
Zamilovat se do písmenek je na jednu stranu hezké, ale je to utopie. Přesně jak píšeš. To máš jako my dva, myslím, že tady na blogu si opravdu rozumíme, ale bůh ví, jak by to dopadlo, kdyby jsme se potkali v reálu, což ale nemění nic na faktu, že tvůj blog si neskutečně užívám a jsem nesmírně rád, že jsem tě v téhle internetové šílenosti a spletitosti našel. :-P  :-P  :-P

56 anie-ena anie-ena | Web | 23. listopadu 2014 v 15:02 | Reagovat

A co v tý knížce "Jak sbalit ženu" píšou? :D
Já jsem na tom podobně, člověk, se kterým dokážu udržovat čisté přátelství, mě nesmí přitahovat. Většinou to u mě je trochu problém, protože řady mých kamarádů vznikly buď z lidí, kteří se nám nějak dostali do party a nebo z lidí, který se mi od první chvíle líbili a nějak jsem si na ně potajmu myslela. Což mělo většinou za výsledek i to, že jsem to na ně zkusila :D Ale zas můžu říct, že když to u takovejch lidí jednou nevyšlo, vystavěla se mezi náma taková zeď asexuality (aspoň z mýho pohledu na věc :D), že už nic jinýho nehrozí. Ale je to hrozně těžký takhle někam řadit, když nevim pohled těch ostatních.
Faktem je že jsou prostě lidi, se kterejma bych si nezačala a oni by si nezačali s mnou. Z různejch důvodů. A přesto spolu kamarádíme. Tak já nevim. :D

57 Kika Kika | E-mail | Web | 23. listopadu 2014 v 15:56 | Reagovat

[55]: :D ještě se mě nikdo na uvítanou neptal kdy naposled jsem masturbovala, ale všechno je přeci jednou poprvé, tak se snad taky dočkám :D To co popisuješ s Tvou kamarádkou, bych řekla, že se stalo přímo mě. O to víc mě pak mrzelo, že jsem vlastně přišla o přítele a navíc i o kamaráda, kterýho jsem v tu chvíli vážně potřebovala. Líbilo se mi, že po mě nechce abych se chodila opíjet a čistit si hlavu (což byl "geniální" nápad všech mých kamarádek)
p.s.: jsem ráda, že tu mám svého internetového Akima a můžu se těšit na jeho komentáře ;)

[56]: Knížka mě ZKLAMALA - myslela jsem si, že ji tady na blogu budu parodovat a uvádět všechny ty chlapké bludy na pravou míru ale ona je koncipovaná dost pro lidi, kteří chtějí sbalit na vztah, takže je taková moc rozumná :-O Měla jsem si spíš pořídit knihu od Barneyho Stinsona :D

btw s tím kamarádstvím - ono je to složitý, jako se vztahama a láskou obecně :D

58 Akim Akim | E-mail | Web | 23. listopadu 2014 v 16:13 | Reagovat

[57]: A víš, že jsem na to tenkrát myslel, když jsem se poprvé přihlásil na blog. Úplně první článek, co jsem tady četl byl ten tvůj o tom, jestli ženy koukají na porno a já se tě chtěl na to zeptat, ale bál jsem se, abyste mě z toho blogu hned nevyhodili. Přece jen mám určité zábrany. ;-)  ;-)  ;-) No vidíš, taková šance a já ji promarnil, sákra. :-D  :-D  :-D
To s tvým kamarádem mě mrzí. Vím jaké to je. Tenkrát to fakt hodně bolelo, protivit si někoho, koho miluješ. My jsme se asi po pěti letech začali znovu kamarádit a vypadalo to dobře, nakonec se naše cesty opět rozešly s jiných důvodů. Teď se vidíme minimálně.

59 Ellaria Ellaria | Web | 24. listopadu 2014 v 1:16 | Reagovat

Tohle je věčné téma a podle mě je neřešitelné. Samozřejmě jsem si zažila to, že přátelství přeslo v lásku (škoda, že to nejde naopak, potom jsem ztratila nejen partnera, ale i kamaráda), ale mám i kluky, kteří mi jsou opravdu dobrými přáteli, ale skutečně jen přáteli. A neumím si představit, že by to bylo jinak. I když člověk míní a život mění, takže nebudu křičet ani tak, ani tak.

60 Ms R. Ms R. | Web | 25. listopadu 2014 v 2:46 | Reagovat

Mám dva super kamarády, se kterými mám čistý přátelský vztah, až téměř bratrský.. Fyzicky mě nepřitahují, mluvíme úplně o všem a dokonce jednoho "brácho" i často oslovím :D. Jinak je pravda, že najít chlapa, u kterého bych aspoň na vteřinu nepomyslela na to, jaký je třeba v posteli nebo jaký by s ním byl vztah, je opravdu těžké. Někdy se mi to dělo i u učitelů, teda pokud to nebyl vyloženě typ "strýček" nebo naopak "diagnóza učitel", to je pro mě naprosto asexuální, nepřirozené a nemyslitelné! A samozřejmě jsou tu pak spolužáci, jakožto jediná ženská ve třídě jsem se mohla kochat až do alelůja, ale byli tam i tací, u kterých jsem si to neuměla představit.. nikdy! Nikdy neříkej nikdy.. no, uvidíme za pár let na srazu, třeba to bude úplně něco jiného a ten "Ráďa", po kterém jsem jela od prváku najednou nebude ten, se kterým bych si dala říct. A naopak "Lukáš" bude kus chlapa a já si poslintám svetr.. Tákže, abych se konečně vyjádřila - podle mě přátelství mezi mužem a ženou existuje, ale je to velice vzácná, ojedinělá, divná a nepřirozená situace.

61 Jana Jana | E-mail | Web | 28. listopadu 2014 v 8:54 | Reagovat

Tak v tomto mám jasno. Já každému, kdo "mi voní", dám jasně najevo, že přátelé nebudeme, že se s ním chci vyspat a nejlépe mu i složím nějakou tu poklonu . krásné oči, úsměv... Asi jsem se měla narodit jako chlap. Ženy od žen poklony a lichotky dostanou do rozpaků (pochválila jsem jedné paní účes, jiné kabelku,...) a chlapi to spíše nepochopí :D Ovšem s chlapem mám hned jasno já i on - s tebou bych se vyspala, s tebou ne ;) Fuj, ošklivá to Jana.

62 Kvakva Kvakva | Web | 5. ledna 2015 v 0:28 | Reagovat

hah no ja som a dlhe roky kamarátila s jednym chalanom, ktorý "bol gay"...city mi však vyznal až potom čosom si našla priatela...tak me si to vyjasnili, a stále je moj naj kamarát z opačného pohlavia, našiel si frajerku s ktorou je dlho a rovnak ja som zostala so svojim :) dokonca sme spolu troška dost precestovali svet :D len my dvala pričom každý mal partnera a všetko je ok :)

63 Slawoj Slawoj | 9. března 2015 v 15:49 | Reagovat

Tak pod tento článek se můžu jen podepsat. Proto také nemám žádnou oficiální kamarádku. Mé partnerce by se to příliš nelíbilo, protože zná můj názor na přátelství mezi mužem a ženou. Snad jedinou vyjímku jsem schopen respektovat a to tu, že ti dva "kamarádi" mají své oficiální partnery, jsou ve svých vztazích spokojeni a nemíní na tom nic měnit. Potom musí být k sobě zcela upřímní a stanovit si pravidla "kamarádství". Jasně, je hodně na hraně a také o vzájemném respektu ke stavu toho druhého. Zní to sice trochu šíleně, ale v může to fungovat. Tyto věci totiž nemají s logikou příliš společného.

64 Věra Věra | E-mail | 27. srpna 2016 v 13:13 | Reagovat

Ale i mezi hetero osobami stejného pohlaví to může občas trochu zajiskřit, až to oba (obě) překvapí. Přátelství je forma erotického vztahu. Eros prostě spojuje, co k sobě patří. Eros je životní šťáva.

65 vaclav vaclav | E-mail | 10. prosince 2016 v 19:11 | Reagovat

Ja si dovolim nesouhlasit ... mam kamaradku jiz 20 let... teda uz to neni kamaradka , ale prezentuji ji jako sestru....

Mame spolu tajnosti (nic fyzickeho ) , ke velmi atraktivni a pritazliva , ale pocit ze bych neco sni mel mit me desi ... to je stejne jak bych mel fakt neco se sestrou ... jsem stastne zadany 11 let a i s mou partnerkou jsou si blizke i kdyz my jsme si blize ... kdyz neco potrebuje muze volat kdykoliv , stejne jako ja... vzdy ma u mne podporu .. z fyzickeho kontaku ji nabidnu maximalne rameno na vyplakani popr. Ruku na podporu vic nic a kdyz ji krachl vztah , tak jsem ji hledal partnera ... zase kdyz jsem byl v nemocnici tak mne doprovazela a drzela za ruku (partnerku neuvolnili z prace) miluju ji jako segru ... vi to ona i ma partnerka a jsem rad ze je mam ...

66 Demaree Demaree | Web | 20. července 2017 v 14:23 | Reagovat

Každý z nás tak či onak aspoň raz tvárou v tvár s akciami, ktoré sľubujú veľké ocenenie - televízory, autá, chladničky alebo iPhone6Plus. Ale je to naozaj - získať zdarma iPhone? Detailov WEB!

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama
TOPlist
od 29.9.2014