Když si housenka myslí, že je konec - stane se z ní motýl

VEČERNÍ MONOLOG MÉ VAGÍNY

3. října 2014 v 22:16 | kika |  VZTAHY a jiné trable

CO JE TO NEVĚRA?

Tak nějak naivně se domnívám, že většina lidí by v dotazníku, co je to nevěra vyplnila poslušně do příslušné kolonky právě slovo SEX.


JE NEVĚROU SEX?

Není sex jako sex! Víte, máte nepřeberné množství slečen a paní různých řemesel a postavení.. Prostitutky, náhodné slečny v baru ve čtyři nad ránem, Milušky a Evičky z práce,... Nestačí? Dobře, nebuďme skromní a přidejme třeba ještě umělé panny! Cítím, že se dámy cítí lehce pohoršeny, proto vytahuji na stůl exluzivního pana Robertka s devíti programy a možností modelace do Vámi požadovaného tvaru!

Dost bylo srandy, je panna to stejné jako robertek? Co když je trochu víc, má přece hlavu, nohy, ruce.. A co když ta naše Andulka bude velmi realistická, lehce vám vzdychá do ouška, vkusně mluví, od živého rozeznatelná pouze tím, že je na dálkové ovládání... Má všechno, je vskutku nádherná, dokonalá, bez jediné chybičky, dostala už i své jméno.. (pozn.: dlouho to nepotrvá a tato vaše kráska zcela jistě dorazí i na český/slovenský trh)

Není tato panenka trochu víc jako ten robertek a není tak trochu spíš jako prostitutka nebo dokonce milenka? Když se nad tím člověk zamyslí, není pak sex s prostitutkou či milenkou prostě jen taková trochu lepší masturbace?


CO KDYŽ mnohem horší než ta "trochu lepší a hlubší masturbace" je nevinné držení se ruku, hluboké pohledy, letmé doteky - takové to, když se někoho nenápadně dotknete, trvá to opravdu krátce, ale vy si to pamatujete ještě dlouho poté... Sníte, plánujete, milujete, cítíte, chcete se svou platonickou láskou tancovat, smyslně, vášnivě, toužebně. Plánujete, píšete tajné zprávy, posíláte sladké sny a ještě sladší pusy na dobrou noc a namlouváte všem okolo, že jste prostě jen dobří kamarádi...


Pokud se začnu zabývat ještě tím, že nevěrou může být to:
  • jak to myslel podvodník (pak ať vzkvétá "zatloukat, zatloukat, zatloukat" a nevěrníků pak vlastně ani nebude, neb oni to určitě mysleli dobře)
  • jak to vnímá a co vadí podváděnému (pak ať se rozšiřují řady žárlivců a věčných stíhačů, pak ať mi vadí třeba i povídání s hezkou sestřenicí)
  • nebo snad to, na čem se dohodli partneři (opravdu ví na čem se dohodli? Na sexu a zbytek jim nevadí? Opravdu ne?Viz úvaha výše)

AUTORKA BUDE (a ona už je) VELMI ZMATENÁ, MOŽNÁ I ZHNUSENÁ.


Myslím, že ještě chvilka a dostanu se už do úplně jiného světa a můžu si podat ruku se 7 trpaslíky a jít na večeři s Kačerem Donaldem! :)

 

4 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 stuprum stuprum | Web | 3. října 2014 v 22:44 | Reagovat

Trpaslíci tě nechají za odměnu vyspat ve svých postelích. ;-)

2 Kika Kika | E-mail | Web | 3. října 2014 v 22:46 | Reagovat

[1]: Myslím, že začínám chápat mužské pojetí sexu a nebo se mi chce už moc spát.. Třeba přijdou i trpaslíci o.O.

3 hogreta hogreta | E-mail | Web | 3. října 2014 v 23:00 | Reagovat

Podle mě nevěra je jednání, kdy jeden z partnerů dělá něco sexuálního/intimního s někdým jiným než se svým partnerem a dělát to ZA JEHO ZÁDY, přestože ví, že pokud by to jeho partner věděl, ublížilo by mu to(a intimní může být v mnohých případech i jen to pouhé držení za ruce a hluboké pohledy).

Ale samozřejmě to ani neznamená, že je nevěra jako nevěra. Nevěra může být sex s někým jiným, nevěra může být líbání s někým jiným, nevěra může být paralelní vztah s někým jiným. Jen proto, že se to všechno jmenuje "nevěra", se nedá říct, že by každá nevěra měla stejnou váhu a stejnou vážnost.

Jestli je nevěrou sex? Pokud bych věděla, že má partner sex s někým jiným, a schvalovala bych to (neubližovalo by mi to, domluvili bychom se na tom,...), nevěra by to pro mě nebyla. Sex s gumovou pannou tak pro mě taky není nevěra, protože mi pomyšlení, že to můj partner dělá, neubližuje.

Co by mi ubližovalo úplně nejvíc a co považuju za nejvyšší stupeň nevěry, je paralelní vztah. Přes to bych se nepřenesla.

4 stuprum stuprum | Web | 4. října 2014 v 0:30 | Reagovat

Provalená nevěra může být jednou z nejstrašnějších životních zkušeností. Trumfne ji snad už jen rodinná oslava. 8-)

5 Sugr Sugr | E-mail | Web | 4. října 2014 v 7:15 | Reagovat

Na svém zrušeném blogu jsem kdysi napsala článek o "milencích a milenkách". Je to vlastně taky NEvěra!
Kiko, odsouzení za to, že mám milence (byť fiktivního) mě od davu zarputilých či vzorných manželek, kterých jediným smyslem života je otročit, ale s láskou muži, za to skutečně nestálo! :-(
Komentářů bylo jen pár, ostatní psaly(blogerky v roli anonymů) jako divé do vzkazů adresátovi, že to je hnus, mít milence, ony by nemohly atd.atd.atd. Toto téma tedy radši nechám pasé. I když si neodpustím poznámku, že milenku či milence mají dnes nejen manželé zcela běžně, ale dokonce i Single a rozvedení! :-D  :-)

6 Sugr Sugr | 4. října 2014 v 7:17 | Reagovat

[4]: Ta druhá věta je super!!! :-D

7 Jana Jana | E-mail | Web | 4. října 2014 v 7:43 | Reagovat

Jedno období svého života jsem strávila jako milenka ... Ne jednoho muže, ale vždy zadaného. Musím říct, že mi to vyhovovalo do doby, než měl jeden děti (o kterých jsem se dozvěděla později) a mne chytlo svědomí. Po zkušenosti s vojákama (ne, s žádným jsem nespala, ale zkoušeli to) na monogamii a věrnost nevěřím. Když mi chlap vykládal, jak manželku miluje a dítku postavil klouzačku a vzápětí mi nabídl,  že si to se mnou rozdá... Proto milence/milenky neodsuzuji. A nevěra - kdo má svědomí, ať jde do toho a zatlouká. Já na to žaludek nemám 8-)

8 Marillee Marillee | E-mail | Web | 4. října 2014 v 8:03 | Reagovat

Je to člověk od člověka. Já třeba nevěru nenávidím, ale rozhodně neodsuzuji umělé panny a robertky. :-D

9 Jana Jana | Web | 4. října 2014 v 8:45 | Reagovat

Dobrá úvaha! :-)

10 Miloš Miloš | Web | 4. října 2014 v 8:50 | Reagovat

Sex s prostitutkou je jen trochu lepší masturbace? To pak o žádnou nevěru nejde.
Moc si nedovedu představit, že manželka svého chotě (podobně jako když jde na fotbal nebo do hospody) vyprovází slovy: "Užij si tam, ale moc neutrácej!" :-)

11 Miloš Miloš | Web | 4. října 2014 v 8:55 | Reagovat

A taky by mě zajímalo, jak se taková nafukovací panna připraví ke styku, zahřívá se, aby měla správnou teplotu, lubrikačním krémem vnitřně natře? A jak se čistí? Podobně jako vojáci v armádě čistí samopal?
Ale k tomu asi bude návod k použití :-)

12 Adriana Adriana | 4. října 2014 v 9:19 | Reagovat

Pro mě bylo nejhorší, když mi partner řekl, že vždycky bude milovat jinou a že mě sice miluje, ale původně si se mnou začal jen proto, že jsem jí byla podobná a byla jsem dobrá náhrada. Také se jednou vyspal se svojí kamarádkou a s kamarádkou jinou se i líbal. Den na to jsme spolu seděli všichni v hospodě a všichni dělali, jako by se nic nestalo. Nebýt toho období lží a přetvářky, bylo by to rychle pryč. Takhle to hodně ublížilo a ať uteče kolik chce času, i když jsme se do sebe znovu zamilovali, jsme spolu tři roky, plánujeme svatbu, nikdy to úplně nezmizí. A já si prostě čas od času, kór při pohledu na ty "kamarádky", všechno představím, vrátím se do tý doby a všechno prožívám znova...

13 mengano mengano | E-mail | Web | 4. října 2014 v 9:20 | Reagovat

[11]: Máš mě na svědomí, právě jsi mě málem zabil :D Ještě že nevím, jak se v armádě čistí samopal.

No, nevěra není nic moc extra morálního, na druhou stranu není nutné kvůli tomu někoho přibít na vrata. Až když si tím člověk projde (ať už jako "oběť" či jako "pachatel"), získá ten správný "vhled" do problému. Do té doby je to jen bohapusté teoretizování ;-)

14 Kika Kika | E-mail | Web | 4. října 2014 v 10:16 | Reagovat

[3]: Já si myslím, že to "dělá za jeho zády a partner ví, že by to tomu druhému ublížilo" (viz můj druhý bod - ať se rozšiřují řady žárlivců) nemusí být vždycky nevěra, prostě co když to jeden má nastavený na pouhý intimní rozhovor a vadí mu každé povídání s nějakým pánem/ženou.. Musí tam přece být nějaké mantinely, ne?
Jinak samozřejmě nevěra není jako nevěra, paralelní vztah je určitě vrcholem a musím s Tebou souhlasit, pokud se někdo na něčem domluví, prostě si užívat můžou.. (s tím se s Tebou nepřu, ani jsem se tohle v článku nesnažila nijak popřít ;) )

[4]: :D Myslím, že se nad komentáři pod tímto článkem budu ještě dlouho bavit ;)

[5]: Lidi dokáží odsoudit hned, kolikrát si ten článek ani nepřečtou celý a pod nadpis "jak jsem se stala milenkou" Tě odsoudí a hodí na pranýř a udělají nejhorší k*rvu na světě, co rozvrátila jejich rodinu.. (který chlap řekne na první schůzce - hele já mám manželku, ty se teď ucházíš o místo milenky? :D apod, těch situacích může být nepřeberné množství..)

[7]: Já ani ty zkušenosti s vojákama a zadanýma nemusím mít, vidím to kolem všude.. SEX everywhere.. Ze mě se stal už opravdu cynik co se týče vět žen "jsme spolu 10 let, máme krásné děti a ten můj by mi nikdy nelhal a nepodvedl mě"..

15 Kika Kika | E-mail | Web | 4. října 2014 v 10:25 | Reagovat

[8]: Marillee ani trochu by Ti nevadilo, kdyby ta umělá panna nebyla od ženy vůbec rozeznatelná? Prostě stejná na dotek... o.O. Co kdyby byl dům s takovýma "robotkama - pannama" a chlapi by si tam chodili jako do vykřičeného domu..?

[9]: Díky :-)

[10]: Taky si to nedovedu představit, společnost nás to třeba do budoucna naučí ;) jinak Miloši myslím, že tu pannu budeš muset připravit ke styku úplně stejně jako náhodnou ženu z ulice a nepochybuju, že bys to nezvládl ;)

[12]: Vůbec si nedovedu představit, jak těžké to musí být s takovým člověk žít a odpustit mu a znovu věřit. Upřímně myslím, že jak se to jednou pošramotí, už se to nikdy nevrátí do té "čisté" podoby.. Já mám takový trochu zvrácený pohled - jistotu, že Tě ten druhý nepodvádí bys neměla ani u faráře, takže prostě nač se trápit něčím, co stejně neovlivníš, užívej si, když jste spolu a nemysli na věci co Ti ubližujou - ubližuješ jen sobě ;) )

[13]: myslím, že správný vhled už mám - chlapům nevěřím ani nos mezi očima ;) :D :D Tohle jsi mi tím chtěla říct? :D

16 Marillee Marillee | E-mail | Web | 4. října 2014 v 10:31 | Reagovat

[15]: :D Tahle to bereš z jiného soudku, já měla na mysli opravdu klasické umělotiny, s otvorem místo pusy, zadku a vagíny... :D Ale ano, tohle (o čem jsi psala v článku) by mi už vadilo, s takovouhle "technologií" bych to brala jako nevěru. Stejně je to vtipná představa, že bych žárlila na něco neživýho. :-D

17 Kika Kika | E-mail | Web | 4. října 2014 v 10:34 | Reagovat

[16]: Je to vtipný :)  já jsem doufala, že to svou úvahou se vnitřně vyrovnám s tím, jak berou muži sex a že mi to vlastně ubližovat nemusí (nemyslím, že jsem se vyrovnala... asi se někde stala chyba :( )

18 hogreta hogreta | E-mail | Web | 4. října 2014 v 10:47 | Reagovat

[14]: Tak já si hlavně myslím, že "nevěra" není slovo, které používáme všichni stejně, takže je těžké mu dávat mantinely, když ono samo žádné mantinely nemá a je to vlastně všechno jen v našich hlavách. Takže ano, pro někoho může být nevěra, když se jeho partner baví s kamarádkou. To, že takové smýšlení je už téměř na hranici nějaké psychické poruchy (a že se s chorobně žárlivým partnerem nedá žít), to už je druhá věc. Podle mě právě ty největší problémy vycházejí z toho, že ta "nevěra" je pro každého něco jiného. Pro někoho nemusí být nevěra ani ten sex s někým jiným. Takže je asi dost důležité, aby partneři o tomto mluvili a svoje "žebříčky" si nějak srovnali - navzájem si řekli, co ještě jo, a co už je příliš.

19 Kika Kika | E-mail | Web | 4. října 2014 v 10:55 | Reagovat

[18]: a nejen si žebříčky srovnat ale pak je i dodržovat, ale to už je z říše snů :D (ale ne, nechci tu vést debatu jako minule, jsem taková šprýmařka, však mě znáš ;) )

20 wazungu wazungu | Web | 4. října 2014 v 12:04 | Reagovat

Zajímavá úvaha. Jsi realistka a to je dobře. Když už by se mi to přihodilo (a už se mi to vlastně stalo), tak (by) mi více vadila ta citová rovina, to vědomí, že nejsem "ten jediný" v jejím srdci.
Dneska spousta lidí podvádí a ještě se tím vychloubají. Mně to troškku vadí, nesouhlasím s tím a když na mě někdo začne vytahovat Jima Morrisona, tak rovnou odcházím. Nevím jestli jsem osvícený nebo zpátečnický? Každopádně loajalitu uznávám jako jednu z nejvyšších ctností, dost to vykresluje člověka. A jsem rád, že mezi přáteli to máme stejně.. když jeden kamarád začal podvádět svoji holku, tak jsme ho odřízli, přestali se sním na nějakou dobu bavit, protože se nám to nelíbí a s takovým člověkem být nechceme.

21 Ježurka Ježurka | Web | 4. října 2014 v 14:21 | Reagovat

Já jen zírám a jsem teď už poučena. :-P

22 dxvrxstsxcrxts dxvrxstsxcrxts | E-mail | Web | 4. října 2014 v 14:23 | Reagovat

Zrovna když jsem ve čtvrtek seděla s kámošem v autě, bylo v rádiu zas něco jako "pomsta" nebo jak se tomu říká, týpkova stará si objednávala kosmetiku na jeho účet, to bral ok, ale pak si objednala něco aby si udělala dobře, pár hraček a to už se nasral, tak jí přes hovor poslal brutálně do prdele a dneska už se asi stěhuje domů.
pokud bych měla kluka a šukal nafukovací pannu, neposlala bych ho do hajzlu z důvodu nevěry, ale že je asi psychicky labilní

23 Akim Akim | E-mail | Web | 4. října 2014 v 14:32 | Reagovat

Podle mě je nevěra přirozenost, jednoduše proto, že člověk není monogamní tvor. Člověk je druh animála, jehož jednou ze základních potřeb je potřeba souložit. A potřeba souložit je nutnost jedince, nikoliv páru. To, že si k souloži přibereme konkrétní protějšek na tom nic nemění. To, že máme určité morální hodnoty, díky nimž "vzniklo" párování a společné soužití jedinců je druhá věc.  Člověk se naučil spojovat sex a lásku, což je v podstatě nesmysl. Nevěrou může být v podstatě už jen určitá sympatie vůči někomu jinému. A to prožil snad každý ne? Můžeme být milionkrát zamilovaný, ale myšlenka na milování s někým "cizím" je v podstatě taky nevěra. Ono by to asi šlo, kdyby v tom nefiguroval ten sexuální pud. Zlatá platonická láska... Jinak podle mě má nevěra jedinou vadu a to, že se o ní člověk občas dozví. Kiko, docela mě pobavila myšlenka, že sex s prostitutkou je v podstatě lepší masturbace. V tom případě je sex s člověkem, kterého milujeme je ta nejlepší masturbace na světě. :-D Jo a do Anduly bych asi nešel. "Prcat" kus plastu, i kdyby vypadal jako Mila Kunis mě neláká. :-! V tomhle směru jsem naprosto věrný své pravé ruce :D Ale to sem asi nepatří.

24 Elenya Elenya | Web | 4. října 2014 v 21:13 | Reagovat

Ty tvé úvahy a hluboké zamyšlení nad věcmi dokážou někdy skvěle rozesmát. :-D (Myšleno v dobrém, neboj se. ) Ne opravdu, jak se dokážeš zamyslet nad kdejakými věcmi, které bych já třeba moc ani neřešila a hodila je za hlavu, máš můj obdiv, jelikož dokážeš asi rozebrat do detailu cokoliv. :-)  ;-)

25 Kika Kika | E-mail | Web | 4. října 2014 v 21:45 | Reagovat

[20]: mně se vychloubání tím taky příčí, nějak nevím, proč bych se měla chvástat, že jaká jsem "borka", že umím lhát.

[21]: Tebe bych si poučovat nedovolila, myslím, že budeš v těchto věcech vědět přece jenom mnohem víc než já ;)

[23]: Ty jsi úplný romantik! Dovedl jsi mou myšlenku o trochu lepší masturbaci k dokonalosti!!! Zajímavý, že já bych si s kusem plastu klidně sama vyhrála, možná dokonce radši než jen s tou rukou (ale pravda, já jsem holka ;) )

Jinak... spíš tou přirozeností jsem si naprosto jistá u mužů (neb to jsou všichni k... ehm lovci :D), ale u žen už úplně nevím. Tak nějak vím, že já jsem dokázala pět let být odvařená z jednoho člověka a ani by mě nenapadlo hledat někoho jinýho. V mých očích nebyl nikdo lepší. Prostě bych ani tancovat nešla s nikým (na co, když jsou to stejně jen námluvy? :-) )

[24]: Moc moc děkuju, já doufám, že to někoho pobaví, ale původní záměr měl být spíš pro lidi, co třeba tápou a myslí si, že ten/ta jejich už je nemá rád/a, a chtěla jsem prostě jen tak vyjádřit, že ten druhý to může brát opravdu jen jako trochu lepší masturbaci a opravdu vůbec tu nemusí jít o to, "že už nás nemá rád/a" :-)

26 Elwin Elwin | E-mail | Web | 4. října 2014 v 21:55 | Reagovat

tak si to s trpaslíky užij a nech pozdravovat!
Ale jinak je fakt, že nevěra je velmi zvláštní téma, nebo spíše velmi nejednoznačné. Když vynecháme onen sex, ale co když to byl jen sex a nic víc?, tak je asi možná horší onen dotek, který si pamatujeme roky a který nás rozpálí víc než desetiminutovka s manželem...
mimochodem, dohoda ve vztahu, že jiní ano, ale musí o tom druhá strana vědět, mi přijde šílená. Vím, že sama bych takovou dohodu neustála.. ale jsou páry, co to tak mají. Tak nevím :/

27 Kika Kika | E-mail | Web | 4. října 2014 v 22:03 | Reagovat

[26]: Pozdravuju! Je to téma, které dokáže šíleně bolet.. proto je tak zvláštní..  Osobně nevím jak bych z takovou dohodou naložila, ale když se nad tím trochu zamyslím: ten člověk to udělá tak jako tak a když za váma přijde je to mnohem férovější a hlavně NELŽE a já lhaní celkově moc nemusím..

28 Akim Akim | E-mail | Web | 4. října 2014 v 22:17 | Reagovat

No já jsem před lety dostal jako dárek umělou vagínu. Zkusil jsem to s ní asi 3x a nebylo to ono, tak jsem jí vyhodil. Kdybych byl holka, byl bych lesbička :-D a nějaký vibrátorek bych si určitě koupil. To vám holkám závidím, ty vaše nádherná a nadržená tělíčka a tu spoustu pomůcek, které používáte k uspokojování. Jasně, že jsem romantik.

Takže, když si byla těch 5 let odvařená s chlapa, tak si za tu celou dobu ani jednou nepomyslela na někoho jiného, ani ses nekoukla na porno, i při masturbaci si myslela jen na něho, prostě vůbec nic, ju? Jestli jo, tak to si musela být teda hodně odvařená :-P

29 Jay Jay | Web | 4. října 2014 v 22:29 | Reagovat

V odkazu mám něco malého k tématu (druhá část článku).

Každopádně ať už se stane cokoliv, něco před partnerem tajit je podle mě blbost. Není přece tak těžký si předem rozmyslet, jestli to náhodou toho druhýho nebude bolet. Bude? Tak nic takovýho neudělám. Nebude? Pokud se oba shodneme že ne, pak směle do přiznané nevěry, která se již nevěrou snad ani nazývat nedá :-D

(V rovině netělesné to je o něco složitější, ale dá se to aplikovat podobně.)

30 Jay Jay | Web | 4. října 2014 v 23:12 | Reagovat

Ale jinak bych chtěl ještě doplnit, že každý má ke svému chování nějaké důvody a ať si dělá to, co mu jeho svědomí dovolí. Každý má tu svou hranici přijatelnosti úplně jinde. Což je imho dobře.

31 without-problem without-problem | Web | 5. října 2014 v 4:34 | Reagovat

Víš, že jsi mě rozbrečela? Už jsem se na tuhle terapii dlouho chystala, ale ten tvůj článek mě prostě dorazil. Achjo.
Pravdou je, že jsem zažila veškeré z těchto zmíněných forem. Ty letmé doteky, pohledy, úsvměvy..To je snad úplně nejhorší.

32 Kika Kika | E-mail | Web | 5. října 2014 v 10:15 | Reagovat

[28]: Dovolím si tvrdit, že nepomyslela, prostě byl jedinečný (a nebo kolem mě chodili samý tragédi). Asi se to těžko vysvětluje, pokud není nikdy člověk bláznivě zamilovanej a nechápe, proč všude píší, že to trvá max rok. Myslím, že jsem byla úplně mimo a úplně pomatená! Měla jsem i někoho před ním a rozhodně to takto neprobíhalo, když to srovnám, byli to spíš kamarádi :-) Co se týká toho porna, ten pán, většinou ani není vidět, což možná způsobuje, že ženu na tom může vzrušovat ten akt, kdežto chlap se může klidně zaměřit jen na ženu ;) + bych jen trpaně dodala, že ano, bohužel při svých hříšných myšlenkách a chvilkách jen pro sebe jsem myslela dost na něj, nebo prostě na sebe (většinou si zrovna žádného chlapa představovat nemusím, zaměřuju se na ten pocit, na to co prožívám) Musím souhlasit s komentářem víš, že nevěrou je jenom to, o čem ten druhý partner neví a nesouhlasí s tím. Přítel vždy věděl, že na to koukám a hračku mi koupil sám ;)

[29]: Jj pokud se na tom partneři dohodnou, taky v tom nevidím žádný problém :) Děkuju za odkaz, ráda si počtu a dozvím něco zajímavého :-)

[31]: :-( Promiň.. Nechtěla jsem, aby Tě nic dorazilo, tady to má být přece PROTI DEPCE (napíšu příště nějaký veselý článek ;) ) Bohužel, musím říct, že jsem si už taky dost prošla a že už všelijak zabráním aby se mě to dotknout nemohlo :)

33 christiiinka christiiinka | Web | 5. října 2014 v 10:30 | Reagovat

Já mám jen šest programů :-( :-D

34 Akim Akim | E-mail | Web | 5. října 2014 v 10:41 | Reagovat

Jo věřím ti a muselo to být krásné, bláznivá láska je nepřekonatelná, zároveň ale hodně bolestivá, když to skončí. Teď asi úplně chápu to to tvé "nepřipouštění" si muže k sobě. No ale představa, že při "chvilkách pro sebe" myslím jen na to jedno děvče je pro mě nereálná. Tak buď to mají muži jinak, nebo jsem zkrátka ještě nebyl tak šíleně zamilován. Možná to souvisí i s tím, že žena chápe muže jako svého ochrance a je tedy schopna silnějšího pouta.

35 Miloš Miloš | Web | 5. října 2014 v 11:40 | Reagovat

[13]:Na čištění samopalu je postup rozborka, vyčistění komory a sborka.

Ženy to ale mají jednodušší, svého přítele Roberta mohou mít i v kabelce na šminky. Jen nesmí být příliš velký, aby se tam vešel, a nemusely kvůli tomu pořád chodit s nákupní taškou.

36 Akim Akim | E-mail | Web | 5. října 2014 v 11:58 | Reagovat

[35]: Máš úplnou pravdu, představa, že nosím v batohu nafukovací Andulu, nebo třeba jen umělou vagínu je prostě divná. Ten robertek je přece jen takový elegantnější. Takže heslo dne - "vždy připravena". :-D

37 B. B. | Web | 5. října 2014 v 13:27 | Reagovat

On má robertek tolik programů? :O

38 Kika Kika | E-mail | Web | 5. října 2014 v 16:43 | Reagovat

[33]: Třeba bude ježíšek letos štědrý a dodá další 3 ;)

[34]: Asi jsem byla mimo realitu. Ale už jsem zpátky. Ony mají celkově ženy sklony k bláznivosti, takže to mám vlastně v kořenech ;) Tohle - s prominutím udělat si dobře nad něčí fotkou - rozhodně jako citovou nevěru neberu. je to taková pomůcka (určitě to dělají i ženy), akorát co ještě brát jako pomůcku (prostitutka) a co už pomůcka není :D (a jsem zpátky u článku)

[35]: Dámská kabelka skrývá nejedno tajemství ;)

[37]: Nemyslím si, že mám nejlepší model na světě, určitě může mít těch programů i více :D

39 Akim Akim | E-mail | Web | 5. října 2014 v 17:52 | Reagovat

Prostitutka jako sexuální pomůcka, brrr - z toho až mrazí (já mám k prostituci spíš negativní postoj - podle mě je to ponižující, jak pro to děvče, tak pro toho chlapa, ale chápu, že to mají jiní chlapi jinak). No jo, ale co milenka, nebo "kámoška postelová", tu taky nemusím milovat, jenom spolu "onanujeme", takže je to vlastně taky jen pomůcka? Je to složitý, no, každopádně si myslím, že jakmile v tom figuruje živý člověk (třeba i jen to placené děvče), tak už to nevěrou smrdí. I do té zaplacené holčiny se lze taky zamilovat, do nafukovačky, či do kusu plastu nikoliv. Sakra, to je zase debata :-D. To se vždycky odvíjí od skvěle napsaného blogu a zajímavé volbě témat. :-P

40 Fido Fido | Web | 5. října 2014 v 20:26 | Reagovat

U tebe se vždy objeví tak peprný článek, že až nechápu, kam na ně chodíš O_O :-D Nominovala jsem tě do Libster tagu, tak budu moc ráda, když ho vyplníš :)

41 Janča Janča | E-mail | Web | 5. října 2014 v 21:07 | Reagovat

Zajímavá úvaha o nafukovací panně. Podle mě je robertek míň než panna a pannu by asi zadaní chlapci/chlapi mít neměli, ne? :D Jenže to se pak můžou ohradit i nad tím robertkem a okurkou a banánem... Já bych byla úplně nejradši, kdyby si můj přítel ani sám rukou nedělal dobře a čekal vždy na mě :D ale to už bych chtěla moc.

42 little-calla little-calla | Web | 6. října 2014 v 20:23 | Reagovat

Zajímavá úvaha :-)
Nad tímto tématem jsem nikdy moc nepřemýšlela a nejspíše z toho důvodu, že na to má každý jiný názor. Někdo bere jako nevěru i to, když si to jeho milovaný protějšek udělá sám a někomu nevadí třeba ani flirtování s někým jiným...

Každopádně se mi líbí tvůj úhel pohledu na tuto problematiku :-) I jsem se zasmála :-D

43 Nikki Bee Nikki Bee | Web | 7. října 2014 v 8:54 | Reagovat

Díky za návštěvu blogu x) to za prvé xD
Za druhé máš to tady opravdu super, moc se mi to líbí - hlavně tvé názory, asi si to tu budu muset přečíst celé ;-)
A za třetí moje zrz vlasy jsou opravdu moje, nebarvím je x)

44 mengano mengano | E-mail | Web | 7. října 2014 v 9:12 | Reagovat

[15]: (13) Ano, znáš to, říká se - těžko na cvičišti, lehko na bojišti :D Poučení to mají snazší.

45 A.- A.- | Web | 7. října 2014 v 15:32 | Reagovat

Dobře napsaný článek! :)
Pro mě by nevěra byla jednoznačně to, kdyby se vychrapal s jinou. To bych tu flundru rozkopala do krve! :D

46 Kay Kay | Web | 8. října 2014 v 17:25 | Reagovat

Teda, nenapadlo by mě dívat se na tohle zrovna z téhle stránky. Zrovna dneska jsem dostala předčasný dárek k svátku od přítele - takže to prý asi jako podvod nepovažuje. Já teda taky ne, ale je pravda, že každý to vidí jinak. :D

47 RealistOnTheRainbow RealistOnTheRainbow | Web | 8. října 2014 v 22:45 | Reagovat

přímá a jadrná úvaha, jako vždy.
osobně na nevěru teď už nenahlížím s takovým despektem jako dřív - všechno není tak černobílé, kařdý případ je individuální.
obecně mi ale přijdou horší nevěry, které jsou dlouhobé a plné citů - jednorázovku bych nejspíš překousla.

48 Kika Kika | E-mail | Web | 9. října 2014 v 14:16 | Reagovat

[39]: Slyším poprvé od chlapa, že je prostituce ponižující :D Kdyby to všechny ty pány tak ponižovalo, určitě by tak hojně tyto kluby nenavštěvovali ;) Já jsem četla takový námět (nevím jestli to nebyl film), kde se právě pán do kusu plastu zamiloval a svou plastovou ženu uváděl i do společnosti...  Takže člověk nikdy neví, ke komu/k čemu jeho srdce zahoří láskou..?

[40]: Ani já netuším, někdy mě něco napadne, někdy ne.. Třeba teď mám takovou zlou náladu, že by mě nebavilo psát ani o tom, proč nechci děti :)

[41]: Fakt? Tak tohle mě posouvá na další level, mně by vůbec nevadilo, kdyby si dělal dobře sám, rukou :)

[42]: Určitě má. Asi Tě zklamu, ale já nepopisuju ani tak svůj pohled, názor, prostě se nad tím jenom zamýšlím :-)

[43]: Děkuju moc moc moc! A ty vlasy ti teda lehce závidím (ale to asi každá žena ;) )

[45]: :D Podle mě to nestojí za to, spíš rozkopej do krve toho svého nevěrníka ;)

[46]: Přeji příjemně strávené chvilky s Tvým novým kamarádem! Určitě spolu prožijete spoustu dobrodružství ;)

[47]: Ono asi, když už si tím člověk projde, tak ho to nějakým způsobem posune. Kam nevím ;)

49 Akim Akim | E-mail | Web | 9. října 2014 v 16:09 | Reagovat

Ano, většina pánů má na věc jiný názor než já :-P Myslím, že mluvíš o divadelní hře Dejvického divadla Příběhy obyčejného šílenství. Ono to posléze bylo i zfilmováno pod stejným názvem. Viděl jsem jak film, tak televizní záznam divadelního představení a obojí stojí za to - doporučuji! V hlavní roli I. Trojan.

50 Charlotte Charlotte | Web | 9. října 2014 v 16:17 | Reagovat

no tak to je tedy docela zajimave tema :D

51 Kika Kika | E-mail | Web | 9. října 2014 v 21:36 | Reagovat

[49]: jj, tohle bude ono, Ty jsi jiný znalec :) Děkuju!

[50]: jinak bych o něm ani nepsala ;)

52 bludickka bludickka | E-mail | Web | 10. října 2014 v 16:38 | Reagovat

Připomnělo mi to jednoho kluka, se kterým jsem chodila. Tenkrát jsem odjela na pár dní pryč a on mi pak řekl jentak mezi řečí, že má opar z toho, jak se líbal s jednou známou. To jsem tedy opravdu zírala jak tele na nový vrata :D
Každý to má asi prostě jinak. Mě by třeba zajímalo, jestli je nevěra myslet na někoho jinýho při masturbaci nebo líbat se s kamarádkou (holka s holkou)

53 awelles awelles | Web | 10. října 2014 v 16:53 | Reagovat

Naprosto úžasnej článek! Hrozně se mi líbí jak píšeš. Máš super blog. A takové zamyšlení nad sexem je fakt zajímavé. Podle mě je mnohem lepší o nevěře neříct podvedenému.. Někdy je to z čisté blbosti.

54 Kika Kika | E-mail | Web | 10. října 2014 v 17:10 | Reagovat

[52]: Tak alespoň byl pravdomluvný, to se musí nechat ;) Řekla bych, za  předpokladu, že to nevadí tomu druhému (a 99,99% klukům to vadit nebude), si myslím, že se svobodně se svýma kamarádkama líbat můžeme :D (Blbé je, když by pak partner chtěl "pomáhat" :D) S masturbací si myslím, že hodně záleží - je to jen pomůcka? Tak určitě ne, pokud toho druhého miluješ, tak jsi nevěrná i když nemasturbuješ o.O.

[53]: Tohle je podle mě hodně diskutabilní. Osobně jsem proto, domluvit se na takových podmínkách vztahu, které jsem schopna dodržet i s čistou blbostí. Pokud tomu tak není, nejsem vhodnou partnerkou pro svého přítele, ale ani on není vhodným partnerem pro mě. Je tolik lidí, že nepochybuju, že člověk narazí na někoho podobně smýšlejícího, zvlášť v dnešní době. Jsem dost čestný člověk a neskutečně mi vadí nedodržování závazků (profesní deformace), takže třeba já osobně jsem za to nést za svou blbost a své činy odpovědnost.

55 Dominique55 Dominique55 | E-mail | Web | 13. listopadu 2014 v 23:42 | Reagovat

Jej já tě mám ráda a ani tě neznám:D ale mě proste tvoje clanky prijdou tak strasne zname a blizke, proste jako kdybych te znala celej zivot...je to zvlastni...:)

56 Kika Kika | E-mail | Web | 16. listopadu 2014 v 0:29 | Reagovat

[55]: To jsem ráda, a kdoví, třeba znáš a ani to nevíš (nevíme :D)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama
TOPlist
od 29.9.2014