Když si housenka myslí, že je konec - stane se z ní motýl

KDY VLÉZT PARTNEROVI DO MOBILU?

10. října 2014 v 21:31 | kika |  VZTAHY a jiné trable
To je přece jasné, že NIKDY!

Uvědomte si, že POKUD CHCETE POUZE ZJISTIT, zda váš partner neflirtuje s jinými ženami, nemá v mobilu nahaté fotky různých slečen, fotky bývalých přítelkyň, jestli jsou ty přítelkyně ošklivější než vy, tak mu do MOBILU NELEZTE. To vám můžu říct i já - flirtuje, má, a pravděpodobně nejsou (respektive pravděpodobně je ošklivějšími nevyhodnotíte, neb své nedostatky znáte všechny a znáte je dokonale) a s tím se smiřte a zbytečně tím vztah neohrožujte ;)

KDYBY TAK BYLO JASNÉ, ŽE NIKDY...!

Víte, podle mě jsou situace, kdy bych Vás klidně vybídla a řekla Vám ať do toho mobilu vlezete. Co víc, vlezla bych mu tam pomalu za Vás! My ženy jsme prostě nepoučitelné a někdy jednoduše nestačí, že vidíte jak si partner kontroluje mobil co dvě minuty a na všechny ty reklamní esemesky od operátora se těší a směje se jim a když už mu někdo tajnůstkářsky volá, vždy je to spolužák nebo kamarád a k Vaší obrovské radosti spolu zítra jdou na tenis.

Někdy potřebujeme důkaz, být si jisté, že něco, na čem nám záleží, prostě jen tak nezahazujeme kvůli nějaké hryzavé myšlence. Pořád chceme svým způsobem věřit své pohádce a svému princi...
Nedělejte to. Neztrácejte čas. Nevěřte svým pohádkám a buďte co nejvíc objektivní. Až jednoho dne uvidíte doma ten jeho kouzelný mobil jen tak, zcela zapomenutý odhodlejte se, jinak to neukončíte nikdy. Vím, pořád je to jeho soukromí, vím to já, víte to vy. Ale nechcete už to konečně vědět? Nechcete už být konečně svobodné a netrápit se těmi hryzavými myšlenkami? Nechcete to konečně vyřešit, mít zpátky svou důstojnost?

CHCETE!


Sám Vám to nikdy neřekne, ani když budete naznačovat, ani když mu to narovinu řeknete, ani když s ním budete na toto téma dlouze rozmlouvat - protože to chlapi nedělají. Protože to lidi nedělají. Tají, tutlají.. Lžou. Ubližujou. V tuhle chvíli se prostě nebojte, pravda někdy bolí míň jak ta nekonečná nejistota! Jednoduše, vemte ten mobil do ruky a konečně čelte pravdě. Je to zavrženíhodné (rozhodně méně jak chování partnera), ale pro Vás to bude osvobozující. Nepochybně to bude bolet, nepochybně to bude víc jak pár hodin, víc jak pár dnů, týdnů..

A vězte, že nevidět ani jednu esemesku, neb celá historie je smazaná, není taktéž dobrá zpráva.

A něco závěrem? Ano, osobně bych to v tu chvíli udělala, osvobodila bych se a nemusela bych se pak ptát třeba za tři měsíce PROČ už mě nemá rád, proč je tolik vzdálený, případně proč nevidí budoucnost v našem vztahu, měla bych jistotu, neztrácela čas a mohla jít dál.


Vysvětlivky k textu:
Vězte, že za slova partner/přítel si libovolně můžete dosazovat přítelkyně, partnerka a naopak.
 

4 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 without-problem without-problem | Web | 10. října 2014 v 21:46 | Reagovat

Tohle téma je zajímavé! S některými výroky souhlasím...porušila jsem soukromí a vlezla do telefonu jen mojí mamce, která to už třetí rok tutlala s jedním borcem. A já musela vědět pravdu. Jsem ráda, že jsem jen nemlčela a rozhodla se o ní mluvit.

2 Kika Kika | E-mail | Web | 10. října 2014 v 21:51 | Reagovat

[1]: Přiznám se, že něco je určitě trochu zobecněné a něco možná napsané tak, aby mi to sedělo do článku :-) A vyřešilo se to? Myslím si, že nevědomost je někdy tak šíleně sžíravá, že člověk prostě tu pravdu musí znát.

3 Janča Janča | E-mail | Web | 10. října 2014 v 22:34 | Reagovat

Jednou jsem příteli četla smsky a nic záhadného jsem neobjevila, ale zjistila jsem, že mámě píše pusinky častějc než mě a byla jsem z toho možná zklamaná ještě víc. Takže ne - nelezte příteli do mobilu. :D

4 Kika Kika | E-mail | Web | 10. října 2014 v 22:39 | Reagovat

[3]: Jsem velkým zastáncem toho do mobilu nikomu nelézt, pokud není velký důvod a pokud to není to poslední, co někdo potřebuje vidět k tomu, aby konečně došlo co se děje :-)

A teda to je krásné, že píše mamce smsky, to je dokonce moc roztomilý!

5 Víla Víla | Web | 10. října 2014 v 22:47 | Reagovat

Já jsem vlezla né do mobilu ale na facebook bývalému příteli několik týdnů po tom, co jsme se rozešli. Otravoval mého současného miláčka, takže jsem ho u něj potřebovala zablokovat, aby mu dal konečně pokoj. Když už jsem tam byla, tak jsem si i zvědavě početla zprávy, abych věděla, jak se mu beze mně žije, když mi vyhrožoval málem tím, že se beze mně zabije. A vlastně to byl velmi osvobozující pocit, když jsem se ujistila, že ten rozchod jsem udělala ve správnou chvíli. Protože flirtoval s jinýma, ještě když jsme spolu byli, přiznal kamarádce že můj křeček nechcípl tak úplnou náhodou (psychopat!!!) a psal o mně úplně všem, jaká jsem ku*** a sv*** i když mi v těch samých chvílích psal, jak by mě chtěl zpátky.

Takže ne, současnému příteli bych do zpráv ať už na mobilu tak na internetu nikdy nevlezla, protože bych se za své jednání šíleně styděla (vlastně jsem ani nečetla ty smsky co ode mně psal mámě a na mobilu je stále mám), ale když to bylo u bývalého, který mi to heslo dal s tím, ať si tam zajdu kdy chcu, tak jsem z toho neměla ani žádné výčitky :-)

6 Tea Tea | E-mail | Web | 10. října 2014 v 22:50 | Reagovat

Nevlezla jsem přímo mému partnerovi, on nebyl můj partner, je to složitější, ale ano, když spal a mobil ležel na stole, nedokázala jsem nevzít ho do ruky a nekouknout na zprávy, které si píše s mou nejlepší kamarádkou, ale nedozvěděla jsem nic, co bych nevěděla od ní, takže to bylo zbytečné, ale vím, že jsem to neměla dělat ani tak, ve vztahu bych to určitě udělat nechtěla, ale ta nejistota musí být příšerná, nesnáším nejistotu a musela bych s někým být, s někým o tom mluvit, abych na to nebyla sama..

7 Janča Janča | E-mail | Web | 10. října 2014 v 22:52 | Reagovat

[4]: Já jsem taky proti lezení partnerům do mobilu, ale když on může koukat mně, tak já jemu taky (občas). :D
NO, mně se to moc nelíbí, protože je na ní strašně upnutý.

8 Taychi Taychi | E-mail | Web | 10. října 2014 v 23:43 | Reagovat

Nelezu partnerovi do mobilu, protože mě to neláká a protože s ním neumím zacházet :-D

9 Réssi Réssi | Web | 11. října 2014 v 1:34 | Reagovat

Já osobně jsem poprvé prolezla (teď už) ex-přítelovi telefon až v po tom, co jsem zjistila, že ho prolezl on mně, přišlo mi to tak nějak fér. A pak jsem si to ještě jednou zopákla po tom, co jsme se již rozešli, rozešli jsme se v dobrém, ale přeci jenom zvědavost mi nedala a chtěla jsem vědět, jestli už má nějaký nový objev, jak ona vypadá apod. jsem holt ženská zvědavá, jako většina z nás :D.
Sama však kamarádkám (a paradoxně i kamarádům) říkám, že pokud už se chystají vlézt partnerovi do telefonu, tak si musí dobře rozmyslet, jestli jsou připravení na to, co by tam eventuálně mohli najít, protože jedna věc je podezření a úplně jiná zjistit to reálně.  A navíc, přiznejme si to, interpretace taky dělá hodně a občas se může stát, že si domyslíme něco, co vůbec nemusí být pravda. Můj názor? lustrujte partnerovi telefon/facebook/email jen za předpokladu, že se snažíte najít záminku k rozchodu, pokud jste šťastní, tak si to užívejte a nehledejte způsoby, jak to zkazit. :)

10 Melissa Melissa | Web | 11. října 2014 v 1:51 | Reagovat

Takové věci si zásadně neděláme.Proč?Kdyby se něco dělo,poznám to a taky máme dohodu,že kdyby se jeden z nás zakoukal do někoho jiného,řekneme si to a nebudeme se podvádět.Existuje snad ale něco jako důvěra,i když jak se říká-důvěřuj,ale prověřuj...Ale všeho s mírou,holky...:) :-P

11 Em s tečkou Em s tečkou | Web | 11. října 2014 v 7:43 | Reagovat

Stokrat mam chut to udelat, ale pak si reknu, ze nejsem masochista a co oci nevidi, to srdce neboli, takze pokud nekdy mel nejakou bokovku, ja jsem o tom stastne nevedel a je mi fajn. Lezeni druhymu do veci nemuze nikdy prinest nic dobryho, nikdy. Uz jenom treba proto, ze msto nevery bych tam mohl najit to, ze kamaradce pise "No ten muj posledni dobou pekne pribral"... :-D Jako na co. Jeho veci jsou jeho veci, ja bych silel, kdyby vlezl do mejch.

12 mengano mengano | E-mail | Web | 11. října 2014 v 8:20 | Reagovat

Protože by mě trefil šlak, kdybych zjistila, že on prolézá můj mobil, nedělám to já jemu :-) A není to proto, že by v mém mobilu mohl něco najít. Prostě vadí mi porušování určitého soukromí. Proto respektuju i to jeho.

13 B. B. | Web | 11. října 2014 v 8:58 | Reagovat

Přiznám se, jednou jsem to udělala od té doby bych to už neudělala nikdy, protože jsem ze sebe udělala hroznou blbku...
Mobil mu svítil, v sms bylo napsaný "neruš, zlato" a příjemce bylo nějaké holčičí jméno. Tak jsem se samozřejmě urazila, ale on se mi akorát smál. Následně mi ukázal tu předchozí smsku od ní, ve které stálo "Ahoj, nevíš co vyhrála Sáblíková?" no já myslela, že se propadnu hanbou...

14 Fido Fido | Web | 11. října 2014 v 8:59 | Reagovat

Jsem tak ráda, že nemám problém jako většina z vás, protože přítelův mobil používám skoro jako ten vlastní a on zase ten můj, na fb za sebe občas hrajeme hry a přihlášení či psaní si z jeho fb s jeho kamarádama také nikdy nebyl problém.. Když mě něco zajímá, tak se přímo zeptám a doufám, že je mezi námi tak pevný a důvěrný vztah, že by mi to řekl místo toho, aby mě trápil.. :) Ale můj ex to bylo něco jiného.. ten mi i oznámil, že mu přijela kamarádka a pozval si jí do bytu zatímco já byla na intru 50km od něj.. to jsem ten mobil potom také prolezla!!

15 Kika Kika | E-mail | Web | 11. října 2014 v 9:43 | Reagovat

[5]: Tak to je drsný, hlavně s tím křečkem je mi to úplně líto :( A když už Ti dá heslo, tak s tím asi počítá ;) (ale to se mi teda ještě nestalo...)

[6]: Já si myslím, že ve vztahu se to taky má dělat až když člověk potřebuje poslední důkaz a jinému už by bylo nad slunce jasné, že ten druhý někoho má :D A dobře, že máš takovou zkušenost, že to k ničemu nevedlo, alespoň už to neuděláš :-)

[7]: Jani, lepší než kdyby byl upnutý na nějakou kamarárdku nebo tak ;) Musíš to brát z té lepší strany!

[8]: :D :D :D Tohle mě moc moc moc pobavilo! Já bych asi taky měla problémy...

[9]: Pokud člověk hledá záminku k rozchodu, tak bych mu tam ani snad nelezla, ale už se s ním rovnou rozešla :D Ale ne, vypadá ten Tvůj názor rozumně, akorát prostě je podezření a podezření a někdy si myslím, že žena nedokáže opustit muže aniž by měla přímo důkaz - zvlášť když je slepě zamilovaná, a pak potřebuje otevřít oči a myslím, že tohle by jí mohlo pomoct.

16 Kika Kika | E-mail | Web | 11. října 2014 v 9:55 | Reagovat

[10]: Úplně jsem se těšila, že tohle někdo napíše, ale trošku jsi mi to pokazila tím důvěřuj ale prověřuj, tak se nemůžu rozepsat jak bych chtěla :D  Snad jen, že tyhle dohody, jsou prakticky zbytečné a jsou úplně naroveň tomu - nebudu Tě podvádět :D V 95% případech to lidi prostě neřeknou, nečekají, že se to stane a pak neví co mají dělat a jsou zmatení. :D

[11]: Já jsem někde četla krásnou větu, co oči nevidí to srdce CÍTÍ, a je to pravda. Tak nějak člověk tuší, že něco není v pořádku (hlavně já mám pocit, že mám rozvinutou tu stokrát omílanou ženskou intuici..).. A dobrého nemůže? Myslím, že může! Když to člověk potřebuje slyšet aby se rozhoupal a nebyl s člověkem, který za to nestojí, tak je to přeci ohromně dobrá věc, nebo ne?

[12]: Tak vy máte skoro ideální vztah (až na ty romantické procházky lesem, respektive brodění se v blátě :D) Dokud je všechno krásné, nikdy bych tam nevlezla a myslím si, že je to takhle správně ;)

[13]: Ale tak tohle je hrozně milý, nemyslíš? :D Člověk se chybama učí, taky nesnáším, když zahlédnu nějaké holčičí jméno na FB nebo podobně, slovo zlato by zaujalo každou, neboj. A zaujalo by to určitě i Tvého přítele ;)

[14]: Wau, tak s tímto jsem se ještě nesetkala, musí to být pak někde úplně jinde a je to hrozně krásný, tak ať Vám to dlouho vydrží ;) A teda taky bych se netvářila na kamarádku na bytě :-) (kamarádky jsou vlastně stejně zlo, co? :D)

17 Em s tečkou Em s tečkou | Web | 11. října 2014 v 10:25 | Reagovat

[16]: No, to zase záleží. Já bych se třeba kvůli jedný bokovce (úletu, ne dlouhodobýmu milenci někde) nerozváděl. A když o tom nebudu vědět, bude mi mnohem líp. Když to vědět budu, bude mi hůř a výsledek bude stejnej - furt spolu budem, protože prostě ten vztah bych do kopru kvůli jedný nevěře neposlal, máme (skoro) tři děti. Takže k čemu mi je to vědět? Radši nevědět.
A ženská intuice - leckdy je to spíš paranoia, mluvím z vlastní zkušenosti. Ženy jsou pak obětí svých emocí a zbytečně vidí věci tam, kde nejsou a ubližujou jak sobě, tak ostatním.

18 Lenin Lenin | Web | 11. října 2014 v 10:26 | Reagovat

Ráda bych se tu dušovala, že bych se k tomu nikdy nesnížila, ale nejspíš jo. Kdyby mi náš vztah začal připadat prazvláštní a měla jsem pocit, že v tom vězí někdo další a jinak než tímhle se pravdu nedozvím, asi bych to udělala. Samozřejmě bych si před tím s Mužem promluvila, ale kdyby zatloukal, dostala bych se k pravdě jinak. Asi nesprávně, ale já patřím k těm, co radši přijmou krutou pravdu, než aby se chlácholili tím, že co oči nevidí, to srdce nebolí. U mě to tak bohužel zpravidla moc nefunguje.

(Momentálně mám do Mužova telefonu přístup volný a povolený, občas si telefony navzájem propůjčujeme, když já mám vytřískanou baterku/on nemá kredit, ale nikdy mě nenapadlo prozkoumat mu ho křížem krážem a jen jsem si z něj zavolala, protože prostě vím, že se nemám čeho bát.)

19 Akim Akim | E-mail | Web | 11. října 2014 v 10:26 | Reagovat

Ono se říká, že 90% současné nevěry se provalí tímto způsobem, aneb kdo si hraje ze sirkami, ten se občas spálí. Ono je to hrozně lákavé, ale já už jsem v tomhle trochu otupěl, takže se dobrovolně udržuji v "nevědomí". Spíš jsem se naučil nebýt úplně slepý a vnímám podvědomé signály partnerky. To je lepší, než někoho špehovat. Pak záleží na dohodě a schopnosti rozeznat hodnotu vztahu. To zní možná trochu divně, ale snad víte, jak to myslím ;-) A navíc psané slovo se dá mnohdy pochopit různými způsoby, jak to popisuje B. To je pěkný příklad. :D

20 Adina Adina | Web | 11. října 2014 v 13:04 | Reagovat

Hodně originální téma.
Já musím říct, že bych se asi neodhodlala se do toho mobilu podívat - jsem moc srábek - bála bych se, že budu nachytána a pak by to rozhodně dobře nedopadlo. (Nedokážu používat ani tahák ve škole).

21 homoleninus homoleninus | Web | 11. října 2014 v 14:36 | Reagovat

Tohle mě snad nikdy nenapadlo. Už jen proto, že samotnou by mě něco takového šíleně zklamalo.
Vlastně se mi to už stalo. Ocitla sem se v situaci, kdy byl, tou dobou, BÝVALÝ přítel natolik zvědavý, za kým tak často jezdím ven, že se odhodlal (nevím jak k tomu přišel) vlézt mi na FB a přečíst si konverzaci plnou flirtu.
Nejenže vím, jak moc ho to pak bolelo jeho, ale taky to změnilo můj pohled na něj.  Dosavadní slušnost k němu chovaná byla ta tam a dnes, po mnoha dalších  prohřešcích, kterých se dopustil, se mu s úctou do očí podívat prostě nemůžu.
Takže s tím nesouhlasím. Podle mě, je lepší vysledovat partnerovo chování a dát na vlastní smysly :)

22 Yasminn Yasminn | E-mail | Web | 11. října 2014 v 15:48 | Reagovat

Jsem ten typ člověka, který leze od mailů i do mobilu. Jen čistě ze zvědavosti. Ale i tak nesouhlasím s tímto článkem.

Podle mě je to prostě špatné a když to sama dělám, vyčítám si to (a pak se klidně přiznám).

Hlavním důvodem pro mě je to, že bych nevěru odpustila, takže o ní nemusím hledat důkazy. Bylo by to na větší rozepsání se, ale myslím, že člověk odpouští do té míry, do jaké miluje - řekl to, myslím, Dostojevskij a já souhlasím. Nedokázala bych se s opravdu milovaným člověkem rozejít kvůli jedné věci, které udělal, nebo dělá stále. Často někdo říká, že je to pod jeho důstojnost. Jenže v lásce prostě musí jít ego stranou. Partneři by si měli odpouštět. Nejen nevěru, ale prostě všechno. Dokázat se mezi sebou všechno vyjasnit, vždy si v klidu promluvit, nedělat unáhlená rozhodnutí a zkrátka být spolu v dobrém i zlém. Protože já myslím, že když něčí vztah rozbije třeba i jednorázová nevěra, stejně by spolu ten pár nedokázal nějakou delší dobu zůstat.

23 Kika Kika | E-mail | Web | 11. října 2014 v 15:48 | Reagovat

[17]: Určitě, sice zabíháme úplně někam jinam, než o čem je článek  ;) Tak nějak se neodkážu úplně vcítit do Tvé situace, neb děti nemám, nechci a proto ani nemám potřebu zachovávat "rodinu", ale neberu Ti tvůj názor, ani nejsem nějak výrazně proti. Asi je spíš správný. Je bokovka jako bokovka a je ženská intuice jako ženská intuice a určitě je spousta paranoidních žen a myslím, že i mužů (neb sama jsem byla obětí narušování soukromí nejen telefonu ale i FB, skype.. ;) ).

[18]: Děkuju, jsem moc ráda, že jsme na stejné vlně a že asi obě chápeme, co jsem tím článkem vlastně vůbec chtěla říct ;)

[19]: Hodnota vztahu :D (asi jsem ve špatné fázi cyklu, ale nevím jakou hodnotu máš na mysli?) Určitě se dá psané slovo pochopit různými způsoby, jsem zásadně proti lézt někomu do mobilu, ale myslím, že v situaci, kdy člověk nechce vidět ale podvědomě tuší (každému normálnímu a nezaslepenému by to už bylo jasné) by to udělat měl.

[20]: Děkuju :) Jsi poctivá a to se cení, mně už se stalo, že jsem zcela nevinně spala, najednou se probudím a partner v ruce můj mobil a suverénně, že se koukal kolik je hodin :D

[21]: Nejsem si úplně jistá, co myslíš tím vysledovat partnerovo chování a dát na vlastní smysly - kdyby Tě sledoval kam jsi to jela, je to podle mě to stejné :D A samozřejmě pokud chceš dát na nějaké pocity, rozhovor -  lidi ti neřeknou, že mají nějaký jiný poměr (dokonce ani když se s Tebou budou rozcházet, protože si nějak naivně myslí, že by ti ublížili ještě víc..), jenže prostě zahazovat třeba 3 letý vztah kvůli vlastním smyslům je dost těžké a myslím, že je mnohdy jednoduší se tam prostě podívat, říct si ano, nestojí to za to a svobodně odejít.. ;)
Nechci se zastávat tvého bývalého - myslím, že je to trochu jiná situace.

24 Kika Kika | E-mail | Web | 11. října 2014 v 15:56 | Reagovat

[22]: Moc děkuju za názor, myslím, že jsme úplně z jiného těsta, nebo máme úplně jiný pohled na věc a to hlavně na lásku a na to něco budovat, nějaký pevný svazek, nedělat unáhlená rozhodnutí. Po mých zkušeností - člověk může být nakrásno spokojený (spokojenější) i sám, nepotřebuje k tomu nikoho druhého, nepotřebuje v klidu řešit situace a dělat kompromisy (kompromis je něco, při čemž se obě strany musí omezovat). Ale je pravda, že to mám dost jednoduché, nechci děti a tak nepotřebuju shánět ideálního tatínka pro své ratolesti ;)

25 Yasminn Yasminn | E-mail | Web | 11. října 2014 v 16:06 | Reagovat

[24]: Jasně, já jsem teď taky dlouho sama a jsem spokojená. Vůbec neříkám, že člověk potřebuje partnera a ani to není o dětech. Ale když už vztah, tak pořádně :)
U mě je to tak, že když znám člověka, kterého miluji a chci ho milovat a ctít po celý život, přirozeně přijde touha mít s ním jednou děti. Ne naopak, že bych hledala někoho, s kým jednou založit rodinu, to je nesmysl.

26 Akim Akim | E-mail | Web | 11. října 2014 v 18:20 | Reagovat

Tou hodnotou jsem myslel vyrovnanost vzájemných citových vazeb. Prostě máš páry, kdy je jeden do druhého bezmezně zamilován a je mu oddán a druhý jeho lásky využívá, což je pro toho zamilovaného velmi bolestné, doví-li se pravdu. Láska je mnohdy naprosto slepá, poznal jsem páry, kdy si třeba ona myslela, že má doma prince a on princ fetoval a prodával drogy. Řekneš hloupá nána. Omyl, měla vysokoškolské vzdělání a jinak bystré děvče, jen byla prostě zaslepená láskou. Já myslím, že spoustu lidí žije "dvojí" život, ono to zní hrozně pesimisticky, ale život je někdy fakt šílený, a to především, co se týče lásky a vztahů.
Ano, pokud máš tušení a potřebuješ znát pravdu, tak je prostě nutnost to udělat a začít jednat.

27 stuprum stuprum | Web | 11. října 2014 v 18:24 | Reagovat

Prošustrovat mobily, e-maily, dopisy, tomu panečku říkám povaha, makejte na sobě. :) Jestlipak nejistota nevěstí, že je něco v nepořádku? :D

28 Kika Kika | E-mail | Web | 11. října 2014 v 18:47 | Reagovat

[25]: Dřív ano, dřív bych tvrdila, když už tak se vším všudy, pořádně, snažit se apod. Ale teď, jsem odrazem dnešní doby :D, nebudu investovat námahu do něčeho, v co prostě nevěřím. Takže za mě klidně vztah jen tak na půl..

[26]: Děkuju, už jsem v obraze! Já jsem doufala, že dostanu seznam, proč je dobré být v páru :-)

[27]: :D nejistota určitě věstí různé věci (ať už nedostatek sebevědomí, nebo bezpáteřnost partnera) a šustrovat někomu mobil, e-mail, dopis je ošklivá a zlá věc a zásadně se mi nelíbí, ani ji v článku nepodporuji ;)

29 Miloš Miloš | Web | 11. října 2014 v 19:00 | Reagovat

V seznamu SMS žádný záznam a zase ta trapná nejistota!

30 Ká. Ká. | Web | 11. října 2014 v 20:12 | Reagovat

No udělala sem to jednou a nebylo to milé zjištění, každopádně nic nečekaného.
A jak řekl můj bývalý "přítel" : Když už ti nějaká slepice vleze do  telefonu, vždycky si přečte konverzace s holkama, vždyť přitom nejvíc nejdůvěrnější informace každej sděluje nejlepšímu kámošovi".

31 jessamine-rose jessamine-rose | Web | 11. října 2014 v 23:04 | Reagovat

s mojim bývalým partnerom sme si bežne chodili do mobilu. Ani neviem ako k tomu prišlo, ale možno to bolo dôverou. Viem o tom, že na chatoch mal nejaké dievčatá s ktorými si písal, ale nejak extra hlbšie som sa o to nezaujímala. Bez tak som to o pár rokov bola ja, čo si zobrala svoje veci a odišla od neho, aj bez nevery.

32 Jay Jay | Web | 12. října 2014 v 1:11 | Reagovat

Ne, tohle se zkrátka nedělá. Nejde o mobil, jde primárně o to, že tím projevuju nedůvěru. Jak si pak můžu vážit sama sebe, jak si můžu vážit svojí partnerky? Když mi něco nechce říct, proč bych jí měl brát možnost, aby si rozmyslela, jestli jí za to stojím nebo ne? Navíc tím nahlédnutím do jejích zpráv stejně nic nevyřeším (ať tam najdu cokoliv, viz [13]: :-D ), důležité je přece hlavně to, co se odehrává v její hlavě, a tu tak snadno jako mobil neotevřu.
Je otázkou, jestli vůbec ve vztahu bez elementární důvěry zůstávat - osobně bych to nedokázal. (co až budu viset za jednu ruku z útesu, zachrání mě nebo uteče?! ;-) když si nemůžu bejt jistej ani pitomejma zprávama v mobilu)

33 Kika Kika | E-mail | Web | 12. října 2014 v 10:22 | Reagovat

[29]: Teď už zbývá jen provaz!

[30]: Aaa, tohle bude zlatá pravda.. Nejhorší kombinací ale je, když se z nejlepšího kámoše vyhrabe nejlepší kámoška... :D

[31]: Možná Vám chybělo trochu soukromí pro každého.. Ale ne :D Ani když je důvěra nemusí vztah vydržet..

[32]: Ano, hned v úvodu píšu, že se do mobilu lézt nemá - ve zbytku článku se v podstatě taky nejedná o mobil, ale o to odhodlat se dozvědět se o partnerově nevěře a čelit pravdě (samozřejmě je nějaká hranice mezi paranoiou a mezi tím co už je očividné. Ale je spousta žen co se s tím "očividné" trápí.. a je jim kolikrát jedno, že zůstávají ve vztahu bez elementární důvěry, i když důvěra je podle mě přeceňovaná, člověk snad nemůže být ani tak odvážný aby někomu věřil. Aby člověku, což je bytost od základů zákeřná, věřil ;) )

34 Marillee Marillee | E-mail | Web | 12. října 2014 v 11:51 | Reagovat

No, ještě že můj přítel je takový "ignorant", který si ani nevšimne, že ho nějaká holka balí (tak to bylo i se mnou, heh). :D
A nevím, moje mamka něco podobného udělala taky a teď se moje "rodina" nachází v takovém bodě pod nulou, že už to hloubš ani nejde.
Pokud se ale jedná o vztah, kdy ještě nemáte děti a něco vám na něm smrdí, tak směle do toho. Není totiž nic horšího, než budovat cokoliv z ničeho. A nedůvěra a lži opravdu nejsou pevným základem pro kvetoucí vztah...

35 Luci Luci | E-mail | Web | 12. října 2014 v 14:50 | Reagovat

do mobilu bych příteli asi nikdy nevlezla... nelíbilo by se mi, kdyby se mi on hrabal v mobilu a tak bych to neudělala ani já mu :p až v krajním případě, když bych neviděla jiné východisko :/

36 Kika Kika | E-mail | Web | 12. října 2014 v 17:50 | Reagovat

[34]: o.O. tak aspoň, že mu to už očividně došlo.. Docela by mě zajímala ta konverzace: "Víš, že s Tebou flirtuju? Fakt - a to jako teď? :-D" Sice vypadám jako, že mi je všechno hrozně fuk (zvlášť po tom článku o nevěře), ale taky jsem docela dost proti lžím :)

[35]: Dokonale jsi shrnula všechno to co jsem chtěla do dvou vět :D

37 Marillee Marillee | E-mail | Web | 12. října 2014 v 18:06 | Reagovat

[36]: Museli ho k tomu postrčit jeho kamarádi, kteří o mojí sympatii k němu věděli... Náš vztah se začal vyvíjet větou "Zdá se mi, že si s tebou povídám mnohem víc než s jinými kamarádkami... Co s tím uděláme?" :D Nebo tak nějak to bylo...

38 Orida Orida | Web | 12. října 2014 v 19:14 | Reagovat

Toto už sú otázky dôvery medzi partnermi. Ja by som si nedovolila liezť mu do mobilu/na mail/na facebook ... lebo proste rešpektujem jeho súkromie. Ale netvrdím, že nie som zvedavá, čo by tam mohol mať :P

39 Eliza Eliza | Web | 12. října 2014 v 19:36 | Reagovat

Já nevím, zřejmě bych toto neudělala.
Je blbý říkat, že bych to neudělala, když v žádném takovém vztahu nejsem :D
Asi bych mu řekla, že už se mi to nějak nezná, ať mi ukáže mobil, nebo to raději skončím, než abych s ním měla být a neměla opětovanou lásku. Nevím, zatím jsem v tomto vztahu nebyla :)

40 Kika Kika | E-mail | Web | 12. října 2014 v 19:54 | Reagovat

[37]: Svým způsobem je to hodně milý způsob.. vyznání lásky? :-)

[38]: Taky bych tam nelezla z pouhé zvědavosti (a to jsem teda taky zvědavka :-) )

[39]: Já už jsem z dnešního zkaženého světa otrávená.. Nějak nevěřím v rozhovor, kde by Ti druhá osoba narovinu řekla jak to všechno je.. Chci si myslet to stejné co Ty!

41 Marillee Marillee | E-mail | Web | 12. října 2014 v 20:01 | Reagovat

[40]: Spíš mě tímhle způsobem pozval na rande... Ale i tak vyznělo hezky. :-)

42 M M | Web | 12. října 2014 v 20:41 | Reagovat

Ľudia sa v poslednej dobe začali až príliš často riadiť heslom Zatĺkať zatĺkať zatĺkať. A teraz...bohužial alebo chvalabohu? :-)

43 RealistOnTheRainbow RealistOnTheRainbow | Web | 12. října 2014 v 20:44 | Reagovat

taky mi tohle přijde dost hloupé, především proto, že pokud partner skutečně nevěrný je, je lepší to nevědět a pokud není, tak je to dost nepříjemný projev nedůvěry.

44 Elenya Elenya | Web | 13. října 2014 v 20:11 | Reagovat

S přítelem máme v sebe plnou důvěru, máme do mobilů volný přístup, bereme i hovory toho druhého, když si třeba někam odskočí a nemůže to vzít. :-) To samé platí i o účtu na facebooku, e-mailu atd... Když už to máme takto, není co řešit, mám prostě po boku toho pravého, jsem si tím jistá, cítím to. :-)

45 Gabi Gabi | E-mail | 15. října 2014 v 13:29 | Reagovat

Nikdy som neliezla do mobilu ani manželovi ani svojim deťom. Jednoducho sa to nerobí. Myslím si, že by ich to ponižilo. Mobily si ale vzájomne poskytujeme, aj ten môj mi v mojej neprítomnosti môžu dvíhať ...ale stalo sa. Pokazil sa mi prístroj a syn mi dal k užívaniu svoj starší. Ani ho nenapadlo, žeby tam mohlo byť niečo nevhodné pre moje oči. Až mi došla sms a ja som otvorila tú schranku. Hneď tá pod tou mojou, bola sms, vtedy už bývalej nevesty. Písala svojmu vtedy manželovi o mne nepekné veci ... veľmi nepekné veci. Do života som sa im nikdy neplietla, ranilo ma to, aj keď odpoveď na ňu v tom prístroji nebola. Keď som sa syna na tú sms pýtala, čím som si ju vyslúžila, nebola som si vedomá žeby som jeho manželke svojim správaním ubližovala, dostala som odpoveď " Práve naopak, ale vieš, všetky jej kámošky rozoberali svoje svokry a ona nemala čo ...tak si to "niečo" vymyslela"  Lepšie nevedieť o pokleskoch našich blízkych. Sú to tiež "len" ľudia. ;-)

46 Kika Kika | E-mail | Web | 15. října 2014 v 15:55 | Reagovat

[42]: S tímhle musím jen souhlasit, zatlouká se i kdyby už o nic nešlo, protože vždycky je lepší druhého nechat v nejistotě než mu říct pravdu a zachovat se k němu s respektem :-/

[43]: Hm... Nevím k čemu patří to úvodní taky, tak se omlouvám, pokud reaguju mimo o.O. Píšu v článku o vysvobození se, ne o případech kdy člověk dál chce zůstávat ve vztahu (to pak souhlasím s Tvým komentářem), bohužel to úplně zapadlo.. A co se třeba mě týče - vadí mi to lhaní, ty přetvářky, nesnáším, když ze mě někdo dělá blbce a do očí lže, nebo spíš mluví POLOPRAVDY. Takový člověk pak v mých očích neuvěřitelně klesá.

[44]: Já Ti můžu jen tiše závidět a napsat, jak Ti gratuluju ;)

[45]: Muselo se Tě to určitě dotknout a je skvělé, jak se s tím dokážeš vyrovnat! Určitě jsou lidé jen osoby, které prostě chybují, které občas udělají opravdovou botu. Ať už někde někoho pomluví, někde ulítnou atd. Ale pořád si stojím za tím, že když už neví člověk jak dál a potřebuje ten důkaz neb partner chce žít v dlouhodobé bigamii, zatímco my tak úplně ne a potřebujeme to nějak zjistit, je úplně ospraveditelné do toho mobilu vlézt.

47 bludickka bludickka | E-mail | Web | 15. října 2014 v 19:30 | Reagovat

Vzpomínám si, když jsem lezla do mobilu mámě. Chtěla jsem si potvrdit, že má milence a vědět, co si píšou a tak.
Pak byl taky na scéně jeden kluk, se kterým to vypadalo kdysi nadějně a měl nějaký hodně dobrý vztah s bývalou. Jednou u mě na počítači zapomněl odhlásit email a ona byla jako první na seznamu zpráv. Závadná zpráva to nebyla. Ale co jsem se dočetla v jiných? Např. o tom, že mi lhal, že studuje, přitom ho vyhodili. Že odepisuje na inzeráty na nějakých perverzních stránkách a že si domlouvá setkání s nějakým klukem, něco lehce sexuálního, za co mu ten kluk má zaplatit. Nevěřila bys, jak jsem zírala! Okamžitě jsem šla ven se opít :D :D

48 Kika Kika | E-mail | Web | 16. října 2014 v 12:47 | Reagovat

[47]: Tohle je snad ještě horší než kdyby si domlouval něco lehce sexuálního s jinou ženou. Nedovedu si to ani představit, uráželo by to mou ženskost do poslední části těla :/

49 Ms R. Ms R. | Web | 4. listopadu 2014 v 22:21 | Reagovat

Jednou jedinkrát jsem vlezla příteli do mobilu s tím, že má prostě větší display a já si chtěla projít vlaky na internetu, skončilo to prohlížením porno stránek. Jaké překvapení bylo, když mu další den psal spolužák, že má na facebooku nějaký vir, co mu na zeď vyházel choulostivé fotky a pár nepěkných odkazů :D. Netušila jsem, že má zaplý facebook, mám o něco hloupější telefon. Pak jsme se na tom zasmáli. Zatím nebyl důvod jakéhokokliv, ať už bývalého nebo aktuálního přítele z něčeho podezřívat, ale až bude, tak se nejspíš podívám.

50 Kika Kika | E-mail | Web | 4. listopadu 2014 v 22:37 | Reagovat

[49]: :D tak na cizím mobilu bych taky brouzdala :D ale na svým si dávám pozor, co rozklikávám (nejednou jsem zjistila, že se to všechno nějak záhadně sdílí :-D)

A jsem moc ráda, že jsi nikdy nikoho podezřívat nemusela!

51 Dominique55 Dominique55 | E-mail | Web | 13. listopadu 2014 v 23:37 | Reagovat

Ha, ja mu do nej lezu, pred nim, ale jen proto ze me by taky vubec nevadilo kdyby mi on lezl do toho meho, at si klidne pocte;) ja nic netajim, mame k sobe duveru a verime si;)

52 Kika Kika | E-mail | Web | 16. listopadu 2014 v 0:30 | Reagovat

[51]: Jo tak takovej vztah, k tomu jsem nikdy nedospěla. Ti moji si vždycky chránili soukromí až až, a pak se diví, že si nejsem jistá komu a co tam potutelně v tom mobilu dělají:-)

53 Luboš Luboš | 19. srpna 2015 v 16:38 | Reagovat

Tak mě se to stalo zrovna nedávno, že mi přítelkyně vlezla do mobilu, přečetla si konverzaci mezi mnou a jednou kamarádkou a tím u mně tratila jakoukoli úctu....já to nedělám nikomu a nevidím důvod, aby někdo lezl do mobilu mě.....můžu jenom nevinně flirtovat a nemyslet tím nic zlého....

54 PhillizSnods PhillizSnods | E-mail | 6. července 2017 v 2:49 | Reagovat

powered by drupal viagra
http://withoutdoctorprescriptions.com - viagra without a doctor prescription
  viagra viagra ou levitra
<a href="http://withoutdoctorprescriptions.com">viagra without a doctor prescription
</a> - viagra pills price queries
viagra acid

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama
TOPlist
od 29.9.2014