Když si housenka myslí, že je konec - stane se z ní motýl

SLEDUJU PORNO

20. září 2014 v 16:57 | kika |  VZTAHY a jiné trable
Tento článek by asi byl nikdy nevznikl, kdybych si dnes ráno nepřečetla Svázat a seřezat od Adiny. Ačkoli její článek není téměř vůbec o tom jestli ženy porno sledují či nikoli, určitě stojí za přečtení, tak trochu na něj reaguji ;) (konec reklamy, doufám, že autorku tímto svým odkazem nepobouřím)

Bez sebemenšího uzardění se přiznávám, že si filmy pro dospělé pustím. A s chutí. Přesto, mám lehce pocit, že ve společnosti panuje názor, že je to něco škodlivého, něco zakázaného a něco co by se nemělo dělat. Vždyť kolik lidí si po "tom" smaže historii, dokonce téměř 90% mužů to svým partnerkám zapírá - až ty chudery ženy mají pocit, že zrovna ony to dělat nemají a nesmějí!




Na druhou stranu v takovém prostředí je v téměř každém dnešním filmu více než hanbatá scéna (vrcholem všeho je pak film Nymfomanka) Jsem asi lehce puritánská, nicméně tyto scény mě obtěžují. Podle mě tam vůbec nepatří. Ano samozřejmě, že sex patří k životu, ať už je to vyjádření lásky, náklonnosti nebo prostě jen pudové záležitosti, nicméně v 99% filmech by se děj bez těchto (ob)scén obešel.

Ale filmy přece zobrazují život, ne? Jasně, ale k životu patří přece i to, že lidé chodí na záchod. Možná dokonce ještě častěji než provozují ten sex. Ale přiznejme si, že to ZATÍM není tak marketingově lákavé, nepřitáhne to zatím tolik diváků a bulváry měsíc před premiérou nebudou moci být plné fotek herečky, kterou role svlékla.. pardon kterou role posadila na záchod. Neztrácím naději - lidé jsou hodně zvláštní a třeba jednou přijde i doba záchodová.. (myšleno ironicky)

V souvislosti s výše uvedeným mě jímá opravdu velké pobavení, že porno stránky jsou dostupné v uvozovkách od 18 let, nicméně takové seriály s nahatými herečkami a divokými scénami se vysílají klidně k odpolední svačince... Věřím, že víte, co tím chci říct..

Domnívám se, že ani snad není třeba vytvářet žádnou speciální kategorii, aby se docílilo té tolik opěvované rovnoprávnosti - nějaké PORNO pro ŽENY. Dostávám se zpátky k článku Svázat a seřezat. Už jste si přečetli o čem je? Jestli ne, tak třeba i o tom, proč tolik žen pobláznilo 50 odstínů šedi! A přiznejme si, že kniha rozhodně uctivá k ženskému pohlaví nebyla (ovšem knihu jsem nečetla, tak usuzuji jen z doslechu). Osobně se tedy vůbec necítím dotčená nějakým "mužským podáním" sexu v pornu. Protože vím, že v posteli dělám přece se svým partnerem jen to co se mi líbí.

ZAJÍMAVÉ ze sociologického hlediska, že číst knihu je společensky nanejvýš vhodné, lze o tom debatovat snad i při odpoledním čaji se svými stejně slušnými kamarádkami a takové chování je pro ženu velmi žádoucí, ale sledovat porno je tak neslušné a špinavé, že takovou ženštinu rovnou poslat snad jen do bordelu.


Děkuji za pozornost a doufám, že vás můj článek moc nepobouřil. Víte jak se to říká: Kdo tvrdí, že nikdy nemasturboval, masturbuje doteď ;)

 

6 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

Zobrazit vše (102)
Zobrazit starší komentáře

1 the lizz. the lizz. | Web | 20. září 2014 v 17:12 | Reagovat

No, osobně si myslím, že by se ženy neměly stydět za sledování porna:-D přece jen, dělá to hodně lidí, tak proč si navzájem lhát žejo. :D

2 Ta Obyčejná Ta Obyčejná | Web | 20. září 2014 v 17:42 | Reagovat

Líbí se mi, ze anketa nema moznost - Ne, jsem muz :D

3 Kika Kika | E-mail | Web | 20. září 2014 v 17:59 | Reagovat

[1]: Přesně, není to přece zločin :) A děkuji za komentář.

[2]: Musím se přiznat, že mě to samotnou taky pobavilo :D

4 Kerria Kerria | Web | 20. září 2014 v 18:04 | Reagovat

50 odstínů šedi je spíš psychologický román. Akorát se hrdinka musí psychicky vyrovnat se svou sexuální "úchylkou", protože některé S-M praktiky se jí fakt líbí. Myslím, že v tomto směru je to skutečně zajímavá sonda do duše ženy a i proto se zřejmě spoustě žen líbí.
Četla jsem i dvojku a ta je vyložené porno a krom sexu a  hlavně jeho podrobných popisů v ní snad ani nic jiného není. Bohužel i ten sex je popisován víceméně stále stejně, takže se čtenář nic nového nedozví. Jsem zvědavá na trojku, v knihovně je pořád vypůjčená.

Co jsem mluvila s jinými čtenářkami, tak jsem došla k závěru, že se kniha nelíbí především ženám, které mají sklony k dominanci (a dominancí teď nemyslím sadistické sexuální praktiky, ale hlavně snahu být v partnerství tím, kdo rozhoduje).

5 Kika Kika | E-mail | Web | 20. září 2014 v 18:11 | Reagovat

[4]: Musím se přiznat, že jsem tu knihu nečetla, a tenhle pohled o psychologickém románu mi není znám. Jsem za něho ráda, obohacuje mě to a možná jsem se uchýlila až k příliš populistickému srovnání (chtěla jsem poukázat na něco trochu jiného a možná jsem si vybrala špatný titul ;) ) Mrzí mě pokud už dvojka je jen o tom jednom a pak je opravdu rychlejší a ekonomičtější si pustit video ;)

6 Ann Taylor Ann Taylor | Web | 20. září 2014 v 18:14 | Reagovat

Tamten článek jsem komentovala, tak jen k tomuhle - on je přece jen rozdíl mezi tím, co zobrazuje porno a co erotická scéna v přístupném filmu, ale taky mě ve většině filmů tyhle scény obtěžují a přijdou mi zbytečné. A na porno jako takové nekoukám, protože mě nebaví. Prostě mi přijde nudné, scénář je vždycky stejný, mění se jen okolnosti a pozadí, protože pořád stejné jsou vlastně i polohy a pořád stejné = nudné.

A co se týče chození na záchod ve filmech - Pulp fiction. Tam to bylo celkem důležitý. A pak GoT :D Ale jinak jsem si taky moc nevšimla, že by chodili, takže proč by museli bez důležitosti pro děj taky v každém jeden a půltém provozovat sex.

7 Bloud. Well Bloud. Bloud. Well Bloud. | E-mail | Web | 20. září 2014 v 18:23 | Reagovat

Já se teda nestydím, ale i tak zaplaťpánbu za hanbatý scény ve filmech, vždyť já bych je jinak vždycky celý prospala.

8 Egoped Egoped | Web | 20. září 2014 v 18:29 | Reagovat

Jak to myslíš, "že kniha rozhodně uctivá k ženskému pohlaví nebyla"? Prosil bych to víc rozvést :)

[6]: A sex v reálu mívá nějaký jiný scénář?

9 Kika Kika | E-mail | Web | 20. září 2014 v 18:49 | Reagovat

[6]:: tak doba záchodová ne že přijde, ona už začala ;) Ale ne, jsem ráda, že nejsem jediná, kdo by ty scény vynechal.. A samozřejmě rozdíl je, ale on se začíná dost stírat.

[7]:: nejlepší komentář! :D i když mě to právě většinou nudí, nemá to spád (s ohledem na děj filmu) :D

[8]:: Rozvinu to tak, že některé ženy nesledují porno, protože není dostatečně romantické.. ;) Což je samozřejmě otázka pohledu, pro někoho sado-maso uctivé je a až příliš, někoho to ponižuje. Stejně jako pokud se v pornu vyskytují 3 krásky a všechny jsou uctěny na obličej... Stačí? :D + Líbí se mi reakce na komentář číslo 6 :D

10 Ann Taylor Ann Taylor | Web | 20. září 2014 v 18:57 | Reagovat

[8]: No nevím, scénář každé pornoscény, jakou jsem viděla, byl "orální, klasika, anální, sprška na tělo" stále dokola a dokola a dokola s tím, že se natáčí tak, aby bylo vidět co nejvíc na jejich rozkrok, a to mě prostě nudí. A ano, neřekla bych, že scénář porna je stejný jako scénář reálného sexu.

11 Ann Taylor Ann Taylor | Web | 20. září 2014 v 19:01 | Reagovat

[10]: *a tím myslím v každé takhle přesně za sebou bez ohledu na počet lidí. Existují na to i takové ty obrázky s "vtipnými grafy", které toho využívají a hezky barevně rozepisují polohu, její čas ve scéně a zájem diváka.

12 tailly tailly | Web | 20. září 2014 v 19:33 | Reagovat

Když už jsme u toho, jaké pornofilmy by jste zařadily mezi své nejoblíbenější?:)

13 Ell-e Ell-e | E-mail | Web | 20. září 2014 v 19:34 | Reagovat

Prostě ženský ti nepřiznaj, že se na to koukaj. Ale kdybych si měla vybrat, co přiznat, jestli to, že koukám na porno, nebo to, že jsem četla tu knížku, volim přiznání porna. Jenže bohužel já na výběr nemám, co se knížek týká, mám totiž vytříbenější vkus. :D

14 Leri Goodness Leri Goodness | Web | 20. září 2014 v 19:45 | Reagovat

Neodsuzuji jedince, kteří sledují lechtivé videozáznamy na erotických portálech a sem tam si "udělají dobře". :D Znám několik lidí ze svého okolí, kteří se veřejně přiznali k tomu, že porno sledují. Myslím si, že je to každého osobní věc.

15 Kika Kika | E-mail | Web | 20. září 2014 v 19:54 | Reagovat

[12]: Nechci si ještě více pohoršit, už teď bude moje reputace trochu nahnutá, ale celé filmy nesleduju -> je to na mě moc dlouhé a mně stačí na uvolnění chvilka :D

[13]: Zajímavé dilema :D :D Každopádně, mě přijde lepší rovnou říct HRDĚ ano, než pak čelit dalším 5 dobírajícím dotazům, že to není určitě pravda, včetně toho, který žánr by se na mě hodil ;) (možná se pohybuju v divné společnosti :O)

16 Kerria Kerria | Web | 20. září 2014 v 19:56 | Reagovat

[5]: Možná jsem ho tak vnímala jen já. Já mám totiž některé S-M praktiky ráda a kdysi jsem se s touto "úchylkou" také musela nějak vyrovnat ;-)

17 Adina Adina | Web | 20. září 2014 v 20:25 | Reagovat

Pobouřena nejsem :-D
Já jsem například slyšela, že ženy zase tolik porno nezajímá, protože jim nestačí ke vzrušení jen vnímání očima - ony potřebují doteky. Ale každá je jiná. Já už jsem také něco zhlédla a nějak mě to neoslovilo ani neinspirovalo, spíš jsem se smála zápletkám jako - pane řediteli za chvíli máte poradu, chcete kávu či vykouřit? :-D

18 Jana Jana | 20. září 2014 v 20:25 | Reagovat

Na porno koukám. Naučila jsem se to, když jsem byla zadaná a půl roku v cizině :-P Ale přiznávám, že v klasickém pornu moc romantiky není, to se musí vybrat jiný druh "filmu" :-)

19 Lenin Lenin | Web | 20. září 2014 v 20:25 | Reagovat

Já na porno koukám ráda. Vlastně bez něj už nedokážu absolvovat žádnou "chvilku jen pro sebe". :-D Dřív jsem na něj koukala i několikrát do týdne, teď už míň, reálnej sex ve dvou mě přeci jen baví nějak víc, nicméně sem tam pořád zavítám na nějaký ty stránky. Nestydím se za to a manžel to ví, nemá s tím problém.

I když mám porno ráda, sex ve filmu, kterej neni porno, mě fakt deptá... A všudypřítomná nahota taky. Jsou filmy a scény, kam se to hodí a nevypadá to lacině, těch ale není zas tak moc. Nevím, kde se vzala ta myšlenka, že "bez koz neni žádnej trhák", a tak pokud se holka nesvlíkneš, zapomeň na hereckou kariéru.

A taky... proč nejsou ve filmech i penisy? Sakra, když už, tak už. Připadám si jako žena u televize poměrně diskriminovaná. :-D Myslím, že i to přispívá k tomu, že se ženy ke sledování filmů pro dospělé nerady přiznávají, svět je totiž nutí myslet si, že největší erotika, kterou si můžou dovolit shlédnout, je jejich manžel na gauči v trenkách a zbytek je tabu a tytyty.

20 Kika Kika | E-mail | Web | 20. září 2014 v 20:43 | Reagovat

[14]: Ano, určitě je to každého věc. Já třeba nevím proč bych se za to měla stydět a proč by mě měla za to společnost odsuzovat.

[17]: Tak to jsem ráda ;) Nevím co u toho ostatní ženy dělají, ale mně teda doteky u toho rozhodně nechybí, od toho mám sebe :D

[18]: Lepší naučit se v cizině koukat na porno, než tam svého partnera podvádět každý večer v baru ;)

[19]: Beztak ti naši chlapi doufají, co se tam asi tak nepřiučíme ;) (partnerovi to totiž taky nevadí) Jinak musím přiznat, že jsi to napsala a vystihla mnohem lépe než já "film bez koz snad ani nemůže být trhák a po penisu slehla zem".

21 onepatas onepatas | 20. září 2014 v 21:24 | Reagovat

Je to tak... Ve společnosti je toto téma často ještě stále tabu... I když, s mladší generací se staré zábrany bortí... Zda je to dobře či špatně, to už je na názoru každého z nás. Osobně pornu neholduji, nebo alespoň ne tomu ve formě videa. 8-)

22 Mimi Mimi | Web | 20. září 2014 v 21:49 | Reagovat

Reaguji na komentář u mě na blogu : Také se mi stalo že jsem četla nějakou knihu a řekla si kéž bych to četla když jsem byla mladší , záleží také na okolnostech v kterých se člověk ocitá ,

k tvému článku : myslim ze sex je dnes všude a lidé se o něm nebojí mluvit jako to bylo dříve , chlapy se všude chlubí jaký porno si pustili a u jaké krasotinky si udělali dobře

23 Kika Kika | E-mail | Web | 20. září 2014 v 22:32 | Reagovat

[21]: osobně jsem se nesetkala s tím, že by se zábrany tolik bortily (možná je třeba si přiznat, že už nepatřím do té mladší (nejmladší) generace :D) A jako žena mám trochu problém interpretovat to "osobně pornu neholduji", neb jsem se nesetkala s mužem, který by porno nesledoval v určitých více či méně častých intervalech :-)

[22]: reakci bych si určitě přečetla i na Tvém blogu ;) Každopádně moc děkuju za komentář, chlapi jsou vychloubační pořád, div, že nemám obrázky polepené po celém bytě :)

24 Yominis Yominis | E-mail | Web | 21. září 2014 v 0:37 | Reagovat

To "zatím" u záchodů mě dost vyděsilo, doufám, že není prorocké :-D
Jinak si taky myslím, že erotických scén ve filmech je zbytečně moc. Nic proti pornu a podobně nemám (i když je na můj vkus až moc zaměřené na pánské publikum, a tak mi až tolik neříká), ale ve většině filmů mi postelové scény přijdou tak nějak navíc, násilně vecpané, jen aby tam byly, a zdržují děj :-D
50 odstínů šedi jsem přečetla a popravdě v leckteré harlequince je sex popsaný líp a i děj je zajímavější. A to je dost dost smutné. Opravdu nechápu tu histerii okolo. :-P

25 Kika Kika | E-mail | Web | 21. září 2014 v 10:59 | Reagovat

[24]: upřímně i já doufám, že to není prorocké :) A třeba to konečně někomu dojde a těch scén nebude tolik, já víru neztrácím! :)

26 Elwin Elwin | E-mail | Web | 21. září 2014 v 11:36 | Reagovat

sama přiznávám, že si porno pustím a že (článek Seřezat a svázat jsem četla) se kouknu i na něco tvrdšího, což byl důvod, proč jsem celkem nadšeně sáhla po 50 odstínech a byla zklamaná. Protože prostě to není to, co slibuje reklama a tak vůbec. Ale to je jedno :D
Tvůj článek se mi líbí, protože je to přesně jedna z těch věcí, které jsou na hlavu postavené. Mluvit o knize plné sexu je ok, ale pokud by se žena koukla na porno, je to špatně. Mimochodem, feministické porno je děs a běs, na to se koukat fakt nedá :D :D

27 Melissa Melissa | Web | 21. září 2014 v 11:44 | Reagovat

Zajímavý článek i komentáře.Myslím,že k tomuto tématu přistupuje každý jinak.Ženy sledování porna zpravidla nepřiznají a pokud jo,většina mužů i žen na ně kouká jak na přírodní úkaz.Knihu 50 odstínů šedi jsem taky nečetla a přiznám se,že mě to ani nijak neláká. :-P

28 Claire* Claire* | E-mail | Web | 21. září 2014 v 12:02 | Reagovat

Naprosto souhlasím, nevím proč bych se za to měla stydět :)
btw. Ano máš pravdu, je to očisťující :) A děkuji za komentář :)

29 Vivi Vivi | Web | 21. září 2014 v 12:03 | Reagovat

Píšeš že každá žena pozerá porno, alebo masturbuje. S tým si dovolím nesúhlasiť. Možno by bolo pravdivejšie tvrdenie že každá žena to aspoň skúsila, ale nemusí byť pravda že to každá žena robí.
Napr. ja som porno už videla, to nepopieram ale to bolo prvý a posledný krát čo som ho zapla. Prišlo mi z toho zle, pretože tam majú stále muži prevahu nad ženami a ešte ked ich tam oplujú a je to hnusnéé, vobec to nieje o sexe a vôbec mi to nepríde nejak zvlášť vzrušujúce. To už je lepšia nejaka erotická scéna z filmu a nie porno, je mi z neho zle. Ale je to len môj názor, nikoho tým nechcem pobúriť.

30 Kika Kika | E-mail | Web | 21. září 2014 v 12:20 | Reagovat

[26]: mockrát děkuju za komentář, konečně si někdo všimnul i toho zvýrazněného a toho co jsem tím vlastně chtěla říct ;)

[27]: sledování porna se nepřiznává, ale čtení porno knížek klidně a s radostí, protože pak působíme velmi kultivovaně a hloubavě :D

[28]: to já děkuju za komentář, zajímavé, že se hodí i k mému článku :D :D

[29]: Vivi, nevím kde píšu, že KAŽDÁ žena kouká na porno, i nadpis je konstruován v 1.os. č. jednotného, omlouvám se pokud došlo k nějakému nedorozumění ;) Zamýšlím se spíš nad tím, proč to společnost odsuzuje, ale proč číst porno knížku je o.k., stejně jako jsou erotické scény ve filmech o.k. apod.. (věta na závěr je vtip z nějakého českého filmu, teď si narychlo a pod tlakem nemohu vzpomenout z kterého)...

Každému se líbí něco jiného, nevím proč bys měla někoho pobuřovat tím, že to nesleduješ? Ale na druhou stranu nevím, proč bych měla být odsuzována za to, že mě se to líbí! A dovolím si trochu oponovat, porno je dost o sexu ale není to moc o lásce. A určitě nebudu jediná žena na světě, které to "oplutí" může připadat v reálném životě třeba i jako velmi intimní záležitost :D A taky doufám, že tím nikoho nepobouřím..

31 Yominis Yominis | E-mail | Web | 21. září 2014 v 12:55 | Reagovat

Až teď jsem si všimla, kolik hrubek jsem ve svém předchozím komentáři napsala. Svádím to na pozdní noční hodinu. :-x
Jinak bych ještě dodala, že s podivným nastavením společnosti máš pravdu. Všichni tak nějak věří, že dokud se o sexu jenom čte, tak je to ok, ale ve chvíli, kdy se "to" i vidí, je oheň na střeše. Znám i slečny, které svému příteli zakazují koukání na porno, ale pak tráví večery četbou erotické literatury. :-D
Je mi těch kluků docela líto. O tom, že pokrokové slečny, co se za sledování porna nestydí, to taky nemají zrovna lehké, ani nemluvím. Život není fér. :-|

32 Eliza Eliza | Web | 21. září 2014 v 13:56 | Reagovat

Když to dělají chlapy, proč kruci nemohou ženy? :D

33 pribehovost pribehovost | Web | 21. září 2014 v 16:13 | Reagovat

ja si myslím, že ak žena sleduje porno, tak na tom vôbec nič nie je zlé, veď každý má právo pozerať to čo on chce a nemalo by sa za to odcudzovať a posielať do bordelu ..keď to môžu sledovať chlapi, tak prečo by sme nemohli byť aj v tomto rovnocenné? :D ja osobne ale porno nesledujem, možno som ho videla 3-4krát za život, ale nejak ma to neoslovilo, radšej sex zažívam v realite než sa pozerať na iných. :-) :D

34 Janča Janča | E-mail | Web | 21. září 2014 v 18:26 | Reagovat

Moc nechápu, že ti vadí sex ve filmech, když na porno koukáš, ale je to asi obecně. V těch filmech to můžou vidět i malé děti a nikdo to neřeší, ale porno je od 18, přitom sex od 15. Já se na něj taky občas kouknu, ale zatím mi to nepřijde jako něco nezbytného a radši si to prožiju sama a ne abych jen na někoho koukala a slintala. :D

35 Kika Kika | E-mail | Web | 21. září 2014 v 20:00 | Reagovat

[31]: to nevadí, taky tam kolikrát nasypu chyb víc než bych chtěla (zvláště když komentář píšu se zaujetím ;) ) A nevěřím tomu, že když mu to nějaká holka zakáže, tak se na to nebude dívat :D

[33]: :) jop, konečně máme tu rovnoprávnost, ještě aby ve filmech nebyly jen prsa ale i penisy a budeme všichni spokojení :D Jinak na porno nekoukám, protože bych tohle nechci/nezažívám raději v reálném životě, beru to jako úplně jiný druh zábavy :D

[34]: Snažila jsem se to co nejlíp vysvětlit v článku proč mi to vadí. Možná se mi to úplně nepovedlo, jde to těžko, ale každopádně alespoň dle komentářů nejsem jediná holka, co kouká na porno a sex ve filmech ji vadí... :D

36 MaddyHarry MaddyHarry | Web | 21. září 2014 v 20:32 | Reagovat

Mě nevadí angličtina jako taková, ani slovíčka, ale způsob použití o kterém tu v mém článku píšu! Aneb, když někdo anglická slovíčka writes jako každé second slovo. To pak makes no smysl. Víš ;)

37 MaddyHarry MaddyHarry | Web | 21. září 2014 v 20:46 | Reagovat

Jinak k tomuto článku bych napsal, že porno mě samotného moc nebere, ale možnost "ne, jsem muž" v anketě chybí. :-? Ne vážně ho občas sleduji ale nikdy ne "akci" jako takovou. Pokud jde o film Nymfomanka tak ten jsem ze zvědavosti viděl a to jen původní verzi a ne sprostší režisérský střih, který už jen podle ukázky docela ???  Ve filmech - komedie, nebo drama atp - či seriálech mě to taky štve protože na to většinou koukám s rodinou - rodiči - a prostě ať je mi kolik mi je stejně je mi trapně při té scéně. Ale dnešní doba je taková a nejdříve musí dostat rozum ti co to točí a ti to nezmění protože sex v dnešní době táhne.

38 Kika Kika | E-mail | Web | 21. září 2014 v 20:54 | Reagovat

[36]: já jsem Tvůj článek četla a vím o čem si psal, bylo to takové něžné popíchnutí ;)

[37]: ta kolonka tam není schválně.. Navíc by mě docela zajímalo, co v mužskému podání znamená občas ;) A jsem ráda, že to nevadí jen holkám :-O

39 vik vik | E-mail | Web | 21. září 2014 v 20:57 | Reagovat

S těmi hambatými scénami ve filmu je to pravda. V poslední době musí něco takového být v každém filmu, i kdyby to bylo sci-fi nebo horor. Taky bych se bez takových "vložek" ve filmu klidně obešel. Holt filmaři jsou asi jiného názoru, když nám "to" tam pořád cpou. :-)

40 bludickka bludickka | E-mail | Web | 21. září 2014 v 21:01 | Reagovat

Prima článek. Se zvýrazněnou pasáží souhlasím. Porno sleduju, i když spíš velmi výjimečně. Málokdy mám na to klid a náladu :) Rozhodně to tedy nejsou filmy, nanejvýš kratší videa a to je stejně spíš jentak proklikám (Když už se na to mám chuť podívat, tak nějaké ty zdržovačky okolo mě opravdu nebaví :)) Odstíny jsem nečetla, ani se nechystám. Ani to nevnímám jako kdovíjaký trhák, spíš takovou mediální bublinu. Četla jsem kdysi podobnou knížku - tuším Příběh O. Zezačátku mě to bavilo pro svou netypičnost, která se časem stávala všedností, která nemá víc co nabídnout.

41 Taychi Taychi | E-mail | Web | 21. září 2014 v 22:03 | Reagovat

Jednou jsem někoho vyděsila, když jsem se ho během kamarádského rozhovoru zeptala, zda kouká na lechtivé filmy. Už se mnou nikdy nepromluvil. :-D
Také si nemyslím, že je to něco špatného, pokud se to nestane ideálem sexu, to pak je něco špatně...

42 Kika Kika | E-mail | Web | 21. září 2014 v 22:42 | Reagovat

[39]: já už si ani nepamatuju, kdy bych viděla film bez postelové scény.. Asi se ale s tím budu muset smířit a nějak ty 3 minuty vždycky vydržet :D

[40]: prima komentář, zdržovačky pobavily ;) Ke knížce se taky nechystám, páč ji beru jako tu zdržovačku o.O.

[41]: No takhle jsem kamarádství ještě nikdy neukončila, tak jsem si právě rozšířila obzory! Díky!

43 Sugr Sugr | E-mail | Web | 22. září 2014 v 18:17 | Reagovat

Je rovnoprávnost, tak proč by ženy nemohly. Ony i ty puritánky se prý dívají, ale tajně! A ty, které to veřejně odsuzujou, jsou prý po tom jako divý:-D  ;-)

44 Kika Kika | E-mail | Web | 22. září 2014 v 22:53 | Reagovat

[43]: Kdyby tak věděli, co si o nich myslíme - to by pak koukali ještě tajněji a hlásali STOP ještě zuřivěji... :D

45 Barbora Barbora | Web | 23. září 2014 v 7:54 | Reagovat

I kdyz se na tyhle filmy nedivam, vzdycky me spis zajimal duvod, proc se na ne divaji ostatni. Uz jsem o tom vedla dlouhou debatu s kamarady. (kamaradky samozrejme nikdy nic takoveho nevidely... Bla, bla, bla) Asi proste mame kazdy jiny nazor na vec, protoze me nijak nebere se na to divat, kdyz z toho nic nemam. Ale odsuzovat za to nekoho, to ja bych radsi odsuzovala nekoho, kdo sleduje telenovely, protoze z tohohle alespon nekdo neco ma, kdezto v tom druhem pripade, jde  jen o vyplach mozku.

Jo a padesat odstinu sedi jsem cetla a spis to bylaI kdyz se na tyhle filmy nedivam, vzdycky me spis zajimal duvod, proc se na ne divaji ostatni. Uz jsem o tom vedla dlouhou debatu s kamarady. (kamaradky samozrejme nikdy nic takoveho nevidely... Bla, bla, bla) Asi proste mame kazdy jiny nazor na vec, protoze me nijak nebere se na to divat, kdyz z toho nic nemam. Ale odsuzovat za to nekoho, to ja bych radsi odsuzovala nekoho, kdo sleduje telenovely, protoze z tohohle alespon nekdo neco ma, kdezto v tom druhem pripade, jde  jen o vyplach mozku.

Jinak padesat odstinu sedi jsem cetla a podle je to jen popularni ztrata casu. A u padesati odstinu temnoty, ktery jsem ani otupelosti nezvladla docist, jsem myslela, ze je to nepovedeny vtip. Holt jina huba, jina chut.

46 Barbora Barbora | Web | 23. září 2014 v 7:56 | Reagovat

Koukam, ze mi blbnou komentare (jsem na mobilu), tak delejme, ze je vse v poradku. :)))

47 Kika Kika | E-mail | Web | 23. září 2014 v 10:38 | Reagovat

[45]: proč se na to dívám? Asi to v článku nezaznělo - myslím, že je to čistě pudová záležitost a mám se u toho ráda a moc a je mi dobře, řekla bych že to tak nějak pomáhá mé fantazii, respektive fantazie se vůbec nemusí namáhat ;) Je to taková moje chvilka. Ale jsem ráda, že to řadíš nad telenovely :D :D

O.k. taky dělám, že je vše v pořádku :D

48 Akim Akim | E-mail | Web | 23. září 2014 v 20:25 | Reagovat

Mě erotické scény nevadí pokud jsou natočeny přirozeně, což se především u českých filmů moc nedaří. Ono to potom vypadá spíš jako "komické číslo" než erotická scéna. Proto moc nemusím takové ty komedie o tom "jak to dělá každý s každým a je u toho obrovská sranda" pokud je to natočeno přirozeně tak to může i hodně ostrý a nevadí mi to. Jako příklad uvádím filmy Eloise, nebo Život Adele. To jsou skvělé filmy, které by bez erotických scén asi tak nefungovaly. - Potěšilo mě, že dneska už se ženy nebojí přiznat, že koukají na P., nebo že onanují. Já jsem muž, takže u mě je to jasný :-)

49 Kika Kika | E-mail | Web | 25. září 2014 v 11:03 | Reagovat

[48]: Mně to vůbec nevadí tam, kde by to bez toho nefungovalo ;) Ale nemám ráda když se to tam cpe bez smyslu...

A ona mě společnost donutila to přiznávat, je to mnhody lepší než zapírat, protože stejně nám to nikdo nevěří, tu naši cudnost ;)

50 Akim Akim | E-mail | Web | 25. září 2014 v 11:40 | Reagovat

Máš pravdu, když je film špatný a jediné co je na něm zajímavé jsou otevřené sexuální scény není to dobrý, to je fakt lepší nějaký to péčko. Porno je pro mě o pudech a normální film o emocích, i když chtíč je vlastně svým způsobem emoce. Ono je to dneska těžký, protože společnost a média propagují sexuální otevřenost a kdo tvrdí, že neonanuje tak zákonitě lže. Ale oni takový lidi opravdu jsou a těžko jim to vyčítat. Pro mě je nepředstavitelný, ale pár takových lidí znám :-D

51 lima lima | 25. září 2014 v 13:20 | Reagovat

50 odstínů šedi je bulvární škvár,porno je škvár filmový. JAký je v tom rozdíl?

Kéž by na netu byla taky videa, jak si dva užívají nějaký hezký sex, ze kterch by se mladíci poučili, jak na věc - takto mají ten nejpitomější příklad (porno) furt před očima a žádný jiný nenajdou.

Ale když to někoho baví...

52 Kika Kika | E-mail | Web | 26. září 2014 v 14:47 | Reagovat

[50]: Možná jsou, ale žádného takového osobně neznám :D (asi se pohybuju ve špatných kruzích ;) )

[51]: Rozdíl je v tom, že když někdo řekne, že četl ten škvár literární, nikdo ho za to nebude odsuzovat? :D Upřímně nemám tolik zkušeností s dnešníma mladíka, a s partnerem jsem byla vždycky spokojená (a to si myslím, že sleduje porno jako každej chlap :D)

53 Akim Akim | E-mail | Web | 26. září 2014 v 17:13 | Reagovat

Jo v tom má lima pravdu, porno jako jediný "příklad" to je špatně. To se mi právě taky nelíbí. V normálních filmech je sex většinou parodován, sexuálních scén, kdy sex vypadá jako sex a přitom to není porno je fakt málo. Od porna nemůžeš očekávat poučení. Ale pár dobrých instruktážních videí jsem viděl, i když byly určený spíš ženám. Ono je to i o tom, že málokdo přizná slabinu v tomhle "oboru", takže o "poučné" filmy moc zájem není.

54 Miloš Miloš | Web | 28. září 2014 v 12:19 | Reagovat

Já se na porno také dívám, ale beru ho s rezervou. Působí totiž hodně jako gymnastika. Aby intimní styk trval 3/4 hodiny, při tom se vystřídalo 10 poloh, všechny tělní otvory a každé zakončení bylo s polykáním (zvlášť lákavé je to to po análním sexu), je mimo realitu.
Ve skutečnosti je to sestřih z několika souloží a po x-tém vyvrcholení už muž k dalšímu nemá sílu, proto se může dosahovat tak dlouhých časů.

Ale bylo zajímavé si přečíst (a myslím i diskusi), co si o tom myslí ženy :-)

55 Kika Kika | E-mail | Web | 28. září 2014 v 20:50 | Reagovat

[53]: Oni existují instruktážní videa!? Change my life! Tak to se musím hned podívat (a doufám, že to pak někdo i ocení ;) ) Jinak každý má v tomhle oboru slabiny a to i proto, že co člověk to jiné potřeby (kdo je neschopný pro jednoho, je úžasný pro druhého) Ale nemám tolik zkušeností, respektive nevyzkoušela jsem tolik jedinců, a i vzhledem k mému věku (25) je třeba brát moje názory dost s nadhledem :-)

[54]: Upřímně 3/4 hodiny mě na to nebaví koukat (cítím se trochu úchylně ale stačí mi teda fakt mnohem kratší doba, ale kdo nepřetáčí, že? :-) ) a ani by mě to nebavilo provozovat, spíš bych měla takový pocit, že se mu nelíbím - že mu to tak dlouho trvá, apod.. A asi nebudu jediná. Samozřejmě vím, že se to stříhá, třeba i kvůli hygieně při střídání otvůrků ale jedna má kamarádka si mi kdysi stěžovala, že neví co s tím, ale že ten její vydrží i hodinu a že už je vždycky z toho otrávená. Tak jsem si tak nějak myslela, že to ti chlapi v tom pornu vydrží tak dlouho.

56 Akim Akim | E-mail | Web | 29. září 2014 v 10:30 | Reagovat

No on existuje i takzvaný sex koučing, nemám s tím zkušenosti, tak nevím, ale podle mě je to dobrá věc, protože si myslím, že je spoustu lidí, kteří v něčem tápou, takže zajít za trenérem sexu :-) mi nepřijde jako divná věc, stejně třeba jako za psychologem. Souhlasím s tebou, co člověk to jedinec a to znamená jiné potřeby, proto si myslím, že je potřeba o sexu mluvit, protože sex je podle mě hlavně o komunikaci. A porno se musí brát s rezervou a velikou, to je jasný. A koukat na to 3 hodiny, to nééé, to pak bolí ruka :-) Ale dneska už jsou většinou scény tak 20 - 30 minut což mi přijde rozumný :-)

57 Akim Akim | E-mail | Web | 29. září 2014 v 10:35 | Reagovat

Jo a nemyslím si, že by sis měla připadat úchylně, že koukáš na péčko, nebo že onanuješ. Sexuální aktivita značí to, že je člověk zdravý a onanie je podle nedílnou součástí sexu, protože člověk by měl nejdřív poznat sám sebe, aby mohl dobře pochopit a poznat potřeby toho druhého.

58 Beautiful sick mind Beautiful sick mind | Web | 30. září 2014 v 10:28 | Reagovat

Já na porno nekoukám, ale není to z důvodu, že bych se za to styděla, nebo mi to přišlo nemístné, spíš asi proto, že mě to vůbec nevzrušuje. Nevím, proč bych měla koukat na to jak to provozují jiní lidé, to to radši budu sama provozovat se svým přítelem =D.
Každopádně jsem hrozně moc chtěla pochválit tvůj blog, články jsou zajímavé, čtivé a strašně jsem se u nich nasmála =) navíc obdivuji originalitu obrázků =))
btw. taky mě pobavila anketa =D jestli víš, na co tím narážím =D

59 Kika Kika | E-mail | Web | 30. září 2014 v 14:43 | Reagovat

[58]: Určitě vím na co narážíš, mě to baví ještě teď :D Jinak moc moc moc děkuju za pochvalu, tohle je strašně příjemné od někoho slyšet!

Co se týče toho sledování - jde o to, že mě se to prostě líbí, vzrušuje mě (ale ne, že bych to radši nedělala se svým přítelem nebo prostě s nějakým chlapem :-) ), pro mě to není nějaká náhražka - je to jiný druh lásky 8-)

60 Kika Kika | E-mail | Web | 30. září 2014 v 14:47 | Reagovat

[56]: Záleží jak moc "osobní" by to zajití za sexkoučem bylo, jinak bych se tomu určitě nebránila, musí to být velmi obohacující (já jsem slyšela, že se to teď dokonce dá studovat na VŠ, jestli mě paměť neplete tak ve Vídni?) :)
+ s [57]: úplně souhlasím.

61 Kay Kay | Web | 30. září 2014 v 22:03 | Reagovat

Ty jo zrovna předevčírem jsme s přítelem koukali znovu na Pretty Woman a u těch erotických scén jsme si říkali, jak je hrozně hezký, že tam vlastně vůbec nic neukázali :) I když teď vlastně nevím, jestli Ti vadí i takto koncipované scény, nebo jenom když už jsou vážně vulgárnější a trochu víc narovinu.

Nám to každopádně připadalo hrozně pěkný a přirozený, že tam vlastně byl jenom takovej náznak.

Jinak na ten druhej druh filmů se samozřejmě bez problémů kouknem, ale jak říkáš, tam do toho jdeš s tím, že víš o co jde. A ne že si pustíš večerní film a 30 minut z něj jsou erotický scény.

62 Beautiful sick mind Beautiful sick mind | Web | 30. září 2014 v 23:31 | Reagovat

[59]: Vůbec není zač.. ;) A ano, asi chápu, že to má pro někoho jisté kouzlo, bohužel jsem na něj ještě asi nepřišla.. nebo jsem viděla samá špatná porna =D

63 Kika Kika | E-mail | Web | 1. října 2014 v 12:48 | Reagovat

[61]: Jo tohle jsou přesně ty scény, které mi nevadí, když se to pouze naznačuje, je to takové nevinné (jako v Pretty woman.. Obávám se, že kdyby byla zpracována v dnešní době, bylo by to úplně něco jiného a nemělo by to to správné kouzlo..)

64 Daisy Daisy | Web | 14. října 2014 v 10:34 | Reagovat

No já na porno tedy koukám. Můj přítel taky. Oba to o sobě víme a jsme šťastní. Podle mě jsme v době, kdy už by mělo být i pro ženu normální přiznat se veřejně (nemyslím tím stát uprostřed náměstí a vyřvávat to do světa), že masturbuje. Muži to taky říkají, takže by se ženy neměly stydět a navíc není za co.

65 Kika Kika | E-mail | Web | 14. října 2014 v 10:38 | Reagovat

[64]: :) Taky doufám, nicméně, když jsem říkala nedávno rodině, že si teď vylévám srdíčko na blogu a že píšu třeba o tom jak se koukám na porno, tak se hned podivovali o.O. (jako by se oni nedívali ;) )

66 hellboy hellboy | Web | 14. října 2014 v 11:37 | Reagovat

Ja v tom nevidim nic spatnyho:D taky koukam

67 Pražský poděs Pražský poděs | 14. října 2014 v 11:40 | Reagovat

Mě třeba všechno porno vyloženě nudí. Nevim, je to prostě nezáživný :D
Ale japonci a chobotnice....to he alespoň trochu prdel no :D

68 Kačí Corn Kačí Corn | Web | 14. října 2014 v 11:50 | Reagovat

Taky koukám a nestydím se za to. Ta poslední tvá věta je pravdivá. :D

69 Dominique55 Dominique55 | E-mail | Web | 14. října 2014 v 11:54 | Reagovat

Nápodobně a kolikrát si myslím, že ženský na to čumí víc než chlap, jen to nechtějí přiznat;):D

70 ANNihilation ANNihilation | Web | 14. října 2014 v 12:11 | Reagovat

Ono debatovat o knize může být společensky na výši, ale ne o všech. :D Myslím, že o Lady Fuckingham si s anglickou královnou nepopovídám, o Padesáti odstínech bych řekla to samé, i když znám knihu jen z recenzí. :D Tak možná záleží na žánru.
Chcípám smíchy z ankety (a podle komentářů vidím, že nejsem sama :D:D). Na pornu asi není nic zlýho, asi jako u všeho - s mírou. Ať se kouká kdo chce. :) Mně to třeba osobně moc nebaví, né že bych pohrdla erotikou, ale to hekání a plnění otvorů mě moc nerajcuje. Třeba tomu ale časem přijdu na chuť, žejo. :D:D Jinak to, že muži tají před partnerkou, že se dívají na porno, mi připadá divné. Když z chlapa dostanete, na co se dívá, tak třeba můžete zjistit, co má ještě rád a vy o tom nevíte. :)))
Jediný problém, který v tom vidím, je u mladých klučinů, kteří mají pak mylné představy o sexu. To je dost častý problém, co holky řeší. :D V pornu jsou herečky nadšené, jak dostávají nálož do zadku a kluci si myslí, jak to asi není žúžo. Ale tak těžko říct, jestli to jen vina porna.
P.S.: Nemůžu z obrázků, kterými doplňuješ články. :D:D:D:D Jsou super!

71 mJ mJ | 14. října 2014 v 12:17 | Reagovat

buď je to nechutný a lidi by se za to měli stydět, nebo je to strašně cool a když si to nenapíšeš do aktivit na facebooku, tak prostě nemáš swag a jako bonus seš duševně narušená.

uprímně
co je mi po tom-

já to nesleduju,
nebaví mě to,
příjde mi to zbytečný..

Ale chápu. Když někdo nemá fantazii nebo možnost mít někoho živého.. :) nebo možnost zažít nějakou příšernou péčkovou zvrácenost :) :)

72 darkemperor darkemperor | E-mail | Web | 14. října 2014 v 12:45 | Reagovat

Proč není v anketě i možnost Ne, jsem muž.
To jsi mužské pokolení rychle odsoudila.

73 Kika Kika | E-mail | Web | 14. října 2014 v 12:50 | Reagovat

[66]: :)

[67]: Tak každý má jiný vkus, já se na ty chapadla ještě nedívala, nevím jestli na to jsem připravená :D

[68]: Ale pšššššt... někteří se pak do nás začnou navážet ;)

[69]: Já si to myslím taky! :D

[70]: :-O Zajímavá představa, třeba bychom se divily a britská královna by nám něco o té knize řekla, když jsme ji nečetly :-) A zajímavé, nikdy mě nenapadlo se inspirovat tím na co kouká... Zkusím to z něho vymáhat, já jsem ráda, že jsme se dostali do fáze, kdy víme, že OBA (tedy nejenom já) na to porno koukáme..

A moc moc moc děkuju za pochvalu obrázku i ankety, těší mě, že jsem někoho pobavila

[71]: :-) určitě je to věc každého, ať se kouká nebo nekouká, je mi jedno jestli to mají lidi na FB nebo ne :) A docela zajímavé, mám někoho živého, myslím, že mám dost velkou fantazii, ale je to jiný druh zábavy.. Jak už tu občas i někdo psal - prostě je to taková chvilka jenom pro mě ;)

74 Kika Kika | E-mail | Web | 14. října 2014 v 12:58 | Reagovat

[72]: Já jsem je ale neodsoudila, protože na rozdíl od žen nemají problém tohle přiznávat ;)

NEBO

jsem prostě kr*va jako hrom, už jen protože mám vaginu. A všechny borce strkám do jednoho pytle a myslím si o nich jací jsou to kreténi.

Enjoy your choice ;)

75 Yossariana Yossariana | E-mail | 14. října 2014 v 13:09 | Reagovat

:* len toľko som chcela! Som zachránená! Nie som totiž jediný diabol v ženskom tele, ktorý demoralizuje spoločnosť svojím postojom (pozitívnym) voči pornu a celému pseudofeministickému hnutiu tejto doby (negatívnym). Ďakujem a ešte raz :* (áno som spoločensky nekorektná a je to krásny pocit!)

76 Terka Terka | E-mail | Web | 14. října 2014 v 13:18 | Reagovat

Já to nesleduji a když je v normálním filmu nějaká taková scéna a já se dívám s rodiči, stydím se a červenám  se v obličeji,..

77 Lea Jennifer Lea Jennifer | Web | 14. října 2014 v 13:57 | Reagovat

Anketa pobavila :D
Jinak s tebou souhlasím, připadám si občas jak debil, když někomu přiznám, že se dívám a oni ze sebe dělají svatoušky..

78 dobry-jmena-uz-jsou-pouzity dobry-jmena-uz-jsou-pouzity | E-mail | Web | 14. října 2014 v 14:10 | Reagovat

Já na tom nevidím nic "nenormálního." Když je chuť a nálada? Proč se nekouknout? Popravdě mě překvapilo, že jsem byla v okruhu mých kamarádek podstatě jediná, kdo se k tomu otevřeně přiznal. Chápu, že to někomu nechybí, ale dělat z koukání na porno takovou nechuťárnu? Vždyť v televizi člověk občas zahlídne mnohem "šťavnatější" věci :D

79 Romi Romi | 14. října 2014 v 14:24 | Reagovat

Nejak mě to neba ani nelak :D
s milovanou osobou na živo je to neco suprového :)))

80 Marek Marek | E-mail | Web | 14. října 2014 v 14:32 | Reagovat

Má osobní zkušenost je taková, že ženy péčko do takové míry nepotřebují, protože mají v danou chvíli mnohem efektivnější představivost než my muži. I když osobní, ono je to spíš co jedna říkala, během jedné osobní chvilky :-P http://www.svetblogera.cz/

81 Kika Kika | E-mail | Web | 14. října 2014 v 14:41 | Reagovat

[75]: Nejsi, jsme dvě a spolu si podmaníme svět!

[76]: Tak naštěstí s rodiči už nějaký ten rok nebydlím, ale v dnešní době bych se s nima snad ani na ty filmy nedívala, neb bych se styděla taky! :-)

[77]: To jsou jen pózy, beztak Ti co hlásají jak je to nebaví, koukají nejvíc :D

[78]: No taky se někdy cítím jakoby to byl smrtelný hřích :-)

[79]:  To určitě je! Já bych si to nedovolila srovnávat, myslím že porno a milování s milovanou osobou je každé úplně jiný druh zábavy o.O.

[80]: Nevím, kdo Ti to řekl, myslím, že koukám docela často :) Nemyslím, že nemám představivost, ale na co, když se můžu i koukat a věnovat se víc sobě než se zatěžovat s myslí? :D

82 soul-underground soul-underground | Web | 14. října 2014 v 16:43 | Reagovat

Přesně máš pravdu. Jinak 50 odstínu sraček je brak a nadhodnocená kniha. Mnoho lepších děl nedostane takovou pozornost.. :-)

83 Radfordová Radfordová | Web | 14. října 2014 v 18:41 | Reagovat

docela mě štve, že se tolik žen tváří, jako že porno v životě neviděli. samozřejmě, že to nebudu nikde vykládat, ale nač z toho dělat takový tabu?
nemluvě o tom, jak příteli spadla čelist, když jsem mu upřímně odpověděla na otázku, jestli sleduju porno, že občas docela ráda ano. kdybych byla chlap, předpokládám, že by se nedivil :D

84 sarush ef sarush ef | Web | 14. října 2014 v 19:48 | Reagovat

Tohle bych ani nebrala jako přiznání. Kdo ne?

85 Kika Kika | E-mail | Web | 14. října 2014 v 20:51 | Reagovat

[82]: Bohužel si myslím totéž a trochu mě to i mrzí, že některé fakt dobré knihy zůstanou zapomenuty v regálech..

[83]: Beztak čekal, že se budeš červenat a že si Tě bude moci dobírat a Tys ho odrovnala ;)

[84]: Očividně se k tomu v anketě ne všechny přiznaly :D

86 naoki-keiko naoki-keiko | Web | 14. října 2014 v 21:19 | Reagovat

Já proti péčku nic nemám, ať už na to koukají nejen kluci, ale i holky, pro mně porno vždy bylo (a je) taková pomůcka pro lidi bez fantazie, ale to je jen názor :-D

87 Alfirin Alfirin | E-mail | Web | 14. října 2014 v 21:28 | Reagovat

Tak co je na tom? Taky si občas něco pustím a špatně se kvůli tomu necítím ;-) Myslím že valná většina lidí se na to nijak zle nedívá ;-)

88 Kika Kika | E-mail | Web | 14. října 2014 v 21:35 | Reagovat

[86]: To je jako srovnávat knihu a film. Knihu máš taky o fantazii, všechno to co je psané si vytvoříš sám.. Film vidíš.. Ale to neznamená, že kniha je lepší jak film. Můžeš vidět něco, co by Tě třeba nenapadlo, nebo dá Tvé fantazii jiný rozměr :D

[87]: Asi se pohybuju v trochu jiných kruzích ;)

89 izuleasasetka izuleasasetka | E-mail | Web | 14. října 2014 v 22:27 | Reagovat

no, předem bych chtěla podotknout, že scény "18+" jsou v seriálech/filmech pravděpodobně hlavně proto, že si režiséři řeknou: "Á, lidi jsou prasata, tohle se jim bude líbit, tak to tam dáme,  zvedne to sledovanost!" (samozřejmě to je jen příklad, těmi prasaty jsem nechtěla nikoho pobouřit) tak to tam dají a z nevinné Ulice (ne, nikdy jsem ji neviděla, opravdu nevím co tam je :-D ) se stane porno... Takže řekněme, že ten sex tam bude pravděpodobně zajímavější, než to, že si někdo sedne na záchod (v některých případech bych to uvítala víc) to znamená, že pokud to není pořad pro děti, je HODNĚ vysoká pravděpodobnost, že dřív nebo později se tam sex objeví.

90 izuleasasetka izuleasasetka | E-mail | Web | 14. října 2014 v 22:31 | Reagovat

[2]: :-D taky si myslím :-P

91 darkemperor darkemperor | E-mail | Web | 15. října 2014 v 0:22 | Reagovat

[74]: Tak myslel jsem to odsouzení s nadsázkou, nebylo to nijak proti tobě zaujaté. Pokud došlo k nedorozumění, je to asi tím, že jsem za tím neudělal žádného smajlíka.

A myslel jsem to tak, že ta anketa není jaksi objektivní, když tam tuhle možnost nemáš. Třeba jsou takoví chlapi, kteří se na porno nedívají.

Celkově pro mě ten článek postrádá smysl, když ani nenapíšeš, proč vlastně se na to porno díváš, jestli u toho masturbuješ a pod..

92 Em s tečkou Em s tečkou | Web | 15. října 2014 v 8:39 | Reagovat

Kdo tvrdí, že se u porna hrozně nudí a jak je to furt jedno a to samý dokola, tak prostě jen neumí hledat ;) Porna jsou přece tisíce kategorií, pokud mě nudí klasika, no tak najedu na něco jinýho. Zfilmovaný jsou všechny fantazie.

Největší nuda, kterou jsem ale v životě viděl, bylo takzvaný porno pro ženy. Usnul jsem už jenom málem při těch dlouhejch záběrech na plápolající oheň v krbu a líbačku v úvodu. Ale uznávám, že tohle nejspíš kvůli orientaci přece jen nedokážu řádně ocenit... :D

93 Kika Kika | E-mail | Web | 15. října 2014 v 9:09 | Reagovat

[89]: bohužel, ale já si nemyslím, že většina lidí to tam vidět chce. I lidé co se tu k tomu vyjadřovali se většinou stavěli záporně - což mě těší :-) A máš pravdu dřív nebo později v každém seriálu/filmu, který není pro děti sex je. Je to smutný .-(

[91]: Tak já tam smajlík mám a stejně to nepomohlo a hned to bylo pochopeno v tom zlém smyslu. A to sis mohl dokonce vybrat..!! Škoda, asi jsem měla moc velká očekávání ;) Anketa není objektivní, ani já nejsem objektivní, článek se netýká jen sledování porna, možná že není vůbec přínosný a je to jen výkřik do tmy ;) Pojďme se všichni chytnout za ruce a přát si KAŽDÝ článek KAŽDÉHO blogera přínosným byl :D

[92]: Tak musím přiznat, že porno pro ženy je katastrofa, je to hrozně zdlouhavé a to já nekonečné scény přetáčím i u toho "porna pro muže.. Jen aby to nebylo tak, že ti co se u toho nudí, prostě jen u toho nemasturbují (nějak si to nedovedu představit) :D

94 Em s tečkou Em s tečkou | Web | 15. října 2014 v 10:22 | Reagovat

[93]: Nejlepší je najít si takovej film, kde se děje jen to, co člověka baví ;)

Spíš podle mě takový lidi najedou na nějakej web, vyberou tu nejobyčejnější kategorii, kliknou na první film, povzdechnou si "Nuuudaa" a jdou od toho. To by mě taky nebavilo, porna jsou miliony druhů a sledovat jen tuhle klasiku se omrzí. Proto mě baví objevovat nový a nový styly a nápady, testovat si i co všechno mě vlastně může brát... docela zábava :D No, možná bych neměl bejt na netu tak otevřenej :-D

95 Mil Mil | E-mail | 15. října 2014 v 11:35 | Reagovat

Víš nic proti pornu, ale myslím si že u mladých lidí vzbuzuje představy značně pomýlené, troufám si tvrdit až zavádějící.

Jinak ať každý dělá co uzná za vhodné.

96 Malkiel Malkiel | E-mail | Web | 15. října 2014 v 13:21 | Reagovat

Ta anketa je poněkud nevyvážená, protože mužům nesledovačům porna tam nebyla dána možnost se vyjádřit.
Jako kdyby se automaticky předpokládalo, že všichni muži musí sledovat porno.
Třeba takoví impotenti asi porno moc nesjíždějí. :-D
Jinak bych doplnil vysvětlení, proč muži mažou historii. Důvod je zcela prostý. Ženy to jaksi nemívají rády, když se jejich partner vzrušuje pohledem na jiné ženy. Některé to dokonce považují za jistý druh nevěry. ;-)

97 Kika Kika | E-mail | Web | 15. října 2014 v 15:40 | Reagovat

[95]: Podle mě ať mladá/ý nebo stará/ý, žádný učený z nebe nespadl ;)

[96]: A nevyvážená zůstane, líbí se mi takhle a věřím, že ji každý normální chlap vezme s nadsázkou a zasměje se jí :D A impotenti ať hledají svoje NE třeba na porno stránkách :D A děkuju za vysvětlení.. Stejně si myslím, že s příchodem anonymních oken, je mazání historie passé ;)

98 Scrat Scrat | E-mail | Web | 18. října 2014 v 9:34 | Reagovat

Nemám potřebu něco takového dělat, ale lhala bych, kdybych řekla, že jsem se nepokoušela takové povídky přečíst. Ano, pokoušela, ale nedočetla, je mi špatně z těchhle věcí, ale někomu se to třeba může líbit. Neosuzuju někoho, kdo se na porno dívá, ale štve mě, že muži sledování porna berou jako samozřejmost. Každý, ať si se svým partnerem dělá co chce, ale ať to nevynáší na veřejnost.

99 Kika Kika | E-mail | Web | 18. října 2014 v 23:20 | Reagovat

[98]: Děkuju moc za názor, a jsem docela překvapená, že je z takových povídek někomu tak špatně, že přestane číst. A určitě souhlasím, že každý ať si dělá s partnerem to co chce ;)

100 izuleasasetka izuleasasetka | E-mail | Web | 6. listopadu 2014 v 18:58 | Reagovat

[93]: proto ráda koukám na filmy jako je třeba Já padouch, nebo Shrek :3 boží :D

101 cheap cheap | E-mail | Web | 15. května 2016 v 17:13 | Reagovat

Hello!

102 Pavel Pavel | E-mail | 25. října 2016 v 15:27 | Reagovat

Nejlepší stránka na porno, je http://pornovka.cz, mají hodně dobrý české porno zdarma v HD ;-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama
TOPlist
od 29.9.2014